Nieuwe aanwinst: Orient 300m duiker

Mijn duiker collectie bevatte al de Orient Mako en de Mako XL maar de koning onder de Orient duikers bleef lonken.
Gisteren, na een jaar dubben, in een gezellige meeting met Kaj van SeriousWatches de knoop doorgehakt en de witte Orient 300m duiker (EL02003W) aangeschaft.

Het is echt een prachtig afgewerkte klok met de gebroken witte plaat met contrasterende zwart indices en wijzers, zwarte ceramisch gecoate bezel en de deels, geborstelde deels gepolijste kast.
Een echte klatser aan de pols met 55 mm lug to lug, 17 mm hoog en 230 gram :slight_smile:

En natuurlijk de foto’s om mee te genieten :smiley:

Knap horloge! Gefeliciteerd. :~

Dank voor de mooie foto’s.

Die power reserve is handig. Maar iets teveel aanwezig op de wijzeplaat, naar mijn bescheiden mening.

Gave klok, dikke Lume!!
Proficiat

55mm? Da’s echt een reus!

maar wel een hele mooie, gefeliciteerd! :~

Topper!(tu) Gefeliciteerd. En mooie foto’s. Ontbreekt alleen nog de verplichte wristshot…:wink:

Netjes :~
Zeker een mooie klok…!
Kwalitatief vind ik ze ook erg goed…

Veel (draag)plezier ermee

Pieter.

(tu)

Mooie off white plaat!

Geniet ervan!

Groeten.

Noel.

Prachtige details …
Daar word je blij van zou Churandy Martina zeggen.

proficiat :}

Errug fraai, veel draagplezier gewenst!

Wil je werkelijk mijn harige polse zien? :smiley:

Super mooi man! Gefeliciteerd :slight_smile:

Prachtige duiker van een mooi merk.
Gefeliciteerd

groetjes Lenno

proficiat!

ik had eergisteren n zwarte en oranje gezien, maar t was me niet opgevallen dat ie zo n handiger snelle fijnafstelling in de sluiting heeft.

Proficiat, machtig ding! Bij die lume kun je 's avonds een boek lezen…

Bij deze dan :slight_smile:

Ja die duikers extensie is mooi. Is volgens mij dezelfde als van de Seiko MM300. Handig bij heet weer :slight_smile:

Had je een oude oranje gezien of die rode 2013 versie. Ik heb de rode ook in gezien. Vondt 'm niet overtuigen. De zwarte daarentegen was ook erg mooi.

Geweldig apparaat!
Staat bij mij hoog op de lijst, alleen nog niet in t echt gezien…

Enjoy!

Bor

Ik heb ook eens zo’n gezellige meeting gehad met Kaj en liep na een uurtje met de zwarte uitvoering naar buiten, hij had toen ook de witte en rode bij. Helaas bleek deze toch te groot voor mijn pols maar ik wens jou heel veel draagplezier.

Eric

Wwwwoooooooooowwwwwwwww​:+1::+1::+1::+1::+1:

Wauw, prachtig! Veel plezier hiermee!