Vandaag ontvangen vanuit Singapore: deze dressy GMT van Orient. Leuk ding, mooie 42mm diameter, en prachtig uitgevoerd in high polish, dito wijzers en opgelegde indices. Band met folding clasp is nog wel stug en lang, ga ik nog wel een kortere voor zoeken. Eerste indruk is positief.
Pracht van een dresser! Orient weet duidelijk hoe het moet 
Veel draagplezier!
Proficiat 
Toppertje
Veel draagplezier!
mooi die opstaande rand! persoonlijk vind ik de wijzerplaat zelf wat aan de drukke kant.
Maar verder chique ding hoor!
Haha! Ik zat al te wachten op dit topic.
Mooie Orient ![]()
Saffierglas, Côtes de Genève gedecoreerde rotor, wat wil een mens nog meer (voor deze prijs)?
De power reserve maakt de plaat wat drukker maar blijft een zalig horloge, veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinst.
Leuke klok inderdaad! Ik zit zelf al een paar maanden te twijvelen om een blauwe Orient star GMT aan te schaffen…
Heb deze al langer op het vizier gehad, het recente Oriënt topic triggerde mij weer, de prijs bij Creation Watches deed de rest…
Had natuurlijk al een voorproefje
, vind deze erg gaaf. Die gmt wijzer ook. Heel tof.
Wijzerplaat heeft ook een motief? Is wat onduidelijk op de foto’s.
Veel plezier met de aankoop!
Dank je, ja de wijzerplaat tussen de indices heeft van die hobbeltjes (ken de horloge term niet), GMT en power reserve wijzer vindt ik leuke extra’s
Mijn beste,
Een ruimhartige globetrotter!!
Ziet er goed uit!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. 
Orologio Signaturis Temporis. 
Mooi, geniet ervan👌
Zeer fraai horloge, jammer dat de naam en het logo voor mij een struikelblok zijn. Ik ontzeg mezelf hier toch wel wat mee als ik deze mooie GMT zie.