Nieuwe aanwinst: Orient Mako XL zwart

Beste forumleden,

Per vandaag ga ik verder onder deze nickname. Om deze verse start in te luiden hieronder wat foto’s van mijn eerste Orient, vandaag binnengekomen. Sinds een tijdje aangestoken door de vele positieve posts op het forum, dus besloten er zelf eens eentje te proberen. Besteld via de website voor serieuze horloges (zonder reclame te maken) wat overigens uitstekend is bevallen. Keurige communicatie over en weer, zeker voor herhaling vatbaar.
Dat PostNL moeite heeft met het op tijd leveren van pakketjes - het horloge zou gisterenochtend geleverd moeten worden, maar men besloot die afspraak een dag te verschuiven - is wel erg jammer, want ik ben slecht in het ophouden van mijn …

Anyway, heb net mijn unboxing feestje gehad, zie hieronder de foto’s!
















Kreeg er een lampje bij, dacht gewoon een klein zaklampje, geinig. Toen ik op de muur scheen zag ik echter het Orient logo. Je hebt er niet veel aan, maar het maakte het uitpakken wel weer een beetje leuker :slight_smile:

Ik denk dat ik veel plezier zal hebben van dit horloge. In het echt valt ie gelukkig niet zo groot uit, draagt comfortabel. De klok is 200m waterdicht, dus een leuk vakantiehorloge (al ben ik net terug…).

Gr
Sander

Gefeliciteerd (tu)

gefeliciteerd stoer horloge!

Gefeliciteerd en wat een leuk lampje. Ik heb deze ook gehad. Het is een flinke jongen en de maat van de gewone Mako en Ray is voor mij iets geschikter. Wel jammer want ik vond deze toch heel mooi. Gelukkig heb ik de fotos nog. :smiley:


Mmmmmm op dat laatste wristshot valt het toch wel mee eigenlijk. Misschien toch weer een keer proberen? :wink:

Inderdaad, zo te zien kun je die 2,5mm extra best hebben :slight_smile:

Ik heb zelf ook zitten twijfelen, ging eigenlijk voor een blauwe Ray, toen zag ik de Mako, sprak me wat meer aan, uiteindelijk de Mako XL besteld in het zwart, geen spijt!

Ik ga wel nog op zoek naar een rubberen band voor erbij, denk dat ie dat best kan hebben.

Welkom :smiley:

Mooie klok, de Mako XL staat hoog op mijn verlanglijstje.

Groeten van zijn broertje, voor mij de ideale daily beater!

Eric

Proficiat!

Mooi hoor. Veel plezier er mee :slight_smile:

Gefeliciteerd!!

Gefliciteerd, mooie horloges hé voor zo weinig geld!

Ik ben ook al een paar dagen heel blij met mijn Oriënt!

Volgende week toch maar weer eens een Oris aandoen, anders blijven die ook maar in de watchwinder liggen…

gr.

Arjan

Gave klok!!! De Mako’s en Ray’s vliegen om je oren op het forum. De Ray staat ook bij mij op het wenslijstje :slight_smile:

Gefeliciteerd met je aanwinst, mooie klok(tu)

Ben zelf al een tijdje aan het denken over een blauwe ray, maar vindt de diameter eigenlijk iets te klein. Ik hou wel van een groot horloge, en ben zeer content met m´n Steinhart Ocean 44.
Ik wist niet dat Orient ook een XL had, en deze komt boven aan m´n lijstje te staan.

Bedankt voor de tip:)

PS, waar heb je ´m besteld?

Bij Serious Watches, aanrader, website is met .eu maar is Nederlands. Die Steinhart vind ik ook mooi, de gmt staat hoog op mijn lijstje :slight_smile:

Gefeliciteerd met jouw mooie aanwinst. Met Orient kan het eigenlijk ook niet mis gaan!!! Zo’n xl gaat er bij mij ook nog wel een keer komen.

Gefeliciteerd!
Wat een leuk uitpakfeestje!:slight_smile:
Heb ook wel 'ns over de XL gedacht, maar wil 'm dan toch echt eerst 'n keer om m’n pols zien, kijken hoe ie staat. 't is natuurlijk toch wel een behoorlijk grote klok. Maar dat komt nog wel 'n keer.
Veel plezier ermee, in ieder geval!

Van harte proficiat, de lugs vallen behoorlijk breed uit. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de Ray.

Wow, na een halve dag draagtijd en 3 uurtjes op de watchwinder loopt ie nu na 24 uur een krappe +1 seconde!