Nieuwe aanwinst: orient mako xl

Even voorstellen, ik ben een beginnende Belgische horlogeliefhebber. Voornamelijk de diver watches dragen mijn voorkeur.

Vandaag zat een orient Mako XL in de bus, laat een mooie indruk achter moet ik zeggen. De Blauwe dial is echt fantastisch. Overal veel waarde voor weinig geld.

Paar foto’s en vergelijkende shot met de legendarische seiko skx007

Hallo en welkom op het forum :slight_smile:

Mooie horloges heb je daar! Beide staan op mijn verlanglijste van horloges die ik óóit wil hebben, dus dat doe je goed haha.

Welkom en allebei topklokken hoor.

Ziet er goed uit, geniet van je nieuwe aanwinst. (tu)

Proficiat!

Deze 3 vind ik geduchte concurrenten van elkaar:

Welkom Intred en die Orient is idd een mooie klok.
Geniet er van en heel veel plezier op het forum gewenst.
Maar pas op… eenmaal het horlogevirus opgelopen, geraak je er niet gemakkelijk meer van af.
Dat zal nog niet mee gaan vallen met al die mooie duikers die hier voorbij komen.

Welkom, en gefeliciteerd met de fraaie Orient (tu)

Groeten,

Martin

Welkom. De blauwe Orient is echt een beauty. Toevallig heb ik de mijne vandaag ook om.

MartinB Schreef:

Welkom, en gefeliciteerd met de fraaie Orient
(tu)

Groeten,

Martin

+1(tu)

Gefeliciteerd met je mooie Mako!
Welkom bij de club.

:smiley:

Waarom vind IK dat soort pakjes nooit eens zomaar spontaan in de bus??! :wink:

Mooie klok man! (tu)
Als ik een Orient zou kopen dan zou ik precies ook deze kiezen, de Mako II (groter!) en dan de blauwe inderdaad.

Post later nog ff hoe je ervaringen zijn m.b.t. draagcomfort en precisie (over een maand ofzo).

All the best! :slight_smile:

Hi,

ff een vraag of deze blauwe Orient. Heeft hij nou een zwarte bezel of een donker blauwe…?

Gaaf klokkie, zit er zelf aan de denken om de blauwe te kopen… maar de zwarte is ook wijs… hmmm…twijfel…

Thx!

Groeten van z’n broertje.:stuck_out_tongue:

Is een heel fijn horloge.

Gr,
L.R.

(tu)