Nieuwe aanwinst: Orient quartz Diver

Net afgeleverd door UPS. Ik zat op deze al een tijd te wachten. Voor een zeer scherpe prijs op ebay verkregen. De bezel welke blauw-geel is sprak me meteen aan en omdat ik momenteel blauw wijzerplaten schijn te verzamelen moest deze er ook bij. Secondenwijzer wijst perfect de indices aan. Afwerking is echt perfect en Orient is toch een zeer mooi merk. Helaas geen mooi zonnetje voor de fotos maar ik denk dat zijn schoonheid toch nog wel uitkomt.


gefeliciteerd met deze japanse aanwinst !

Mooie afgewerkte duiker (tu)
Leuk ook die gekleurde bezel.

En nu nog een duikpak met een snorkeltje…

Dat is werkelijk een hele mooie

Mooie duiker Dreski. De blauwe wijzerplaat is mooi, alleen vind ik het jammer dat de bezel geel/blauw is. Had deze liever geheel blauw gezien, maar goed dat is een kwestie van smaak.

Veel plezier met je blauwe klokken.

Mooi hoor, vooral dat blauw. Geel is minder, maar dat is dus een kwestie van smaak.

Leuk ding! Gefeliciteerd, mooi blauw, geel is even wennen maar niet verkeerd.

Dat ziet er goed uit, Dreski! (tu) Nou hou ik niet zo van die cyclops op het glaasje, maar verder vind ik 'm helemaal toppie!

Heel mooi, en ook orgineel, dat gele met blauwe.
Heb je bewust voor quarz gekozen, of was deze niet in automaat?

Nu oppassen dat je geen blauwtje loopt :smiley:

Groeten,

Martin

Dit model bestaat niet in automaat. Ik ben niet vies van een mooie quartz. Ik had nog wel een blauw Orient automat op het oog maar ik heb momenteel zo veel blauw dat ik die nog even in de wachtlijst zet. De kleurencombinatie op de bezel zie je bijna niet. Dat is waarom ik hem heb gekocht. Een pepsi bezel zie je overal.

Ik snap het helemaal, zeker gezien het niet beschikbaar zijn van de automaat. Wel moet ik toegeven dat als ik weer eens een quarz om heb, dat ik een heel klein beetje erger aan die ‘enorme’ sprongen van de secondewijzer. Misschien moet ik die er maar gewoon aftrekken :slight_smile:

Groeten,

Martin