Nieuwe aanwinst: Orient Star Classic

Een Orient Star is nooit verkeerd!

5 likes

P.S. welk model is dit?

1 like

Heel mooi!

1 like

Prachtig, ik heb deze met blauwe wijzers overgenomen van @Exer . Zeer tevreden van.

2 likes

Heel mooi, gefeliciteerd en geniet er van!

1 like

Ziet er goed uit , gefeliciteerd.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze glansrijke verworvenheid!!
Ziet er “pico bello” uit!! De combinatie de lederen band, doet het goed!!
Ik wens je er een gezegende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Dit is de SAF02005S0, maar ik zie hem online ook met andere referentienummers :thinking: Dit is de versie met gehard mineraalglas. Er is ook een uitvoering met saffierglas, maar die is vééél duurder.

2 likes

Prachtige dresser ! Heel stijlvol en volgens mij ook zeer geschikt bij een spijkerbroek.

Heel veel draagplezier.

1 like

Bah, sterkte ermee!

Post dit nou niet! Ik had hem net uit mijn geheugen verbannen! :stuck_out_tongue:

Ik kom ook deze online tegen: WZ0271EL

Maar als jij zegt dat die van jou hacking en winding heeft dan zie ik het verschil tussen deze twee niet (behalve de prijs dan).

Als hier iemand geinteresseerd is in jouw model maar dan heads only stuur mij even een PB. Ik ben namelijk op zoek naar een OS band/ gesp. Ik heb contact gehad met Serious Watches maar los is het een bijna niet te verkrijgen :frowning:

Graag gedaan! :stuck_out_tongue_winking_eye:

De wijzerplaat is echt een beauty en de afwerking top. Prijzen zijn voor dit (oudere) model gedaald afgelopen jaren dus sla je slag :wink:

1 like

Tof ding. Weer eens wat anders!

2 likes

Dat hoeft absoluut niet aan de rotor te liggen. De ene kast is ook lawaaieriger dan de andere. Ik heb diverse horloges met exact dezelfde Sellita/ETA er in, met totaal andere geluids-profielen.

Maar gefeliciteerd met de OS. Ik vind ze prachtig. Zelf kan ik niet over gangreserves aan de voorkant heen stappen, maar voor wie die complicatie cool vind is dit natuurlijk opperbest uitgevoerd. :+1:

2 likes

Daar istie dan :wink:. Vroeg me al af wanneer de NA zou verschijnen. Mooi hoor. Ook met indicator :wink:. Ik vind daarnaast de combinatie met de band erg mooi, dus hopelijk is het stugge er snel af. :+1:

1 like

Een prachtige Orient Star! :ok_hand: Veel plezier ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Heel, heel mooi!

1 like

Tsja, aan de achterkant heeft het weinig zin, hè? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Gefeliciteerd!
Mijn exemplaar met blauwe wijzers heeft de afgelopen maanden veel voorrang gekregen.
Vanwege de leren band vind ik het een echt “winter-horloge”.

En een hoor- en voelbare rotor heeft zo z’n charmes.

1 like

Die zag ik ook inderdaad. Geen idee of er verschil is, ik ben voor de goedkoopste gegaan :man_shrugging:

1 like