Nieuwe aanwinst: Orient

Deze chique blauwe Orient via inruil verkregen via het forum. De eerste keer dat ik een horloge met gangreserve indicator in bezit heb. Leuke en nuttige complicatie wat mij betreft.

Direct op een nieuwe band gezet en wat foto’s gemaakt.

Groeten,

Stefan

4 likes

Mooie Oriënt, gefeliciteerd. En de band staat er goed op.

:+1: Gefeliciteerd. Leuke klok hoor

Mooie chique klok! En die band staat em goed!

Ennuh, als de foto’s van zojuist zijn moet je wel de datum goedzetten :wink:

Leuke klok!

Bedankt jongens, de datum stond inderdaad verkeerd Piede! Ik had het horloge gisteren toen ik het omdeed per ongeluk op 7.00 i.p.v. 19.00 gezet. Vanochtend vóór 12.00 was het bij mij dus nog de 7e :slight_smile: Datum verzetten gaat bij die horloge overigens met een apart knopje, net als bij een Orient Mako b.v.

Hele mooie Orient! Veel draagplezier ervan!

Leuke klok van een mooi merk. Gefeliciteerd!

Groet Tecco

Mooie klok! Leuk design en zeker voor het prijsje, vind zelf het datumvenster wat minder goed uitkomen… (zoals met wel meer orients trouwens).

Maar absoluut wel waard, veel plezier!

Gefeliciteerd! Mooie dials hebben die Orients toch…

groet, Bouke

ah jah staat er goed bij, de band ook :smiley:
veel plezier ermee!

Mooie wijzerplaat. Geniet

Inderdaad erg mooi. Ook kwalitatief top horloges!!! Bij Oriënt krijg je echt waar voor je geld in mijn ogen.

Helemaal mee eens, ik heb nu 2 Orients en moet zeggen dat ik het mooie horloges vind, zeer te speken over mijn laatste aanwinst, Thijs weet welke😃

Stress

1 like

Proficiat! Persoonlijk vind ik een gangreserve ook een handige complicatie. Vooral als je geregeld van horloge wisselt en je daily beater geen PR heeft. Doch, zou ik de PR liever op de achterzijde hebben. Houdt de voorzijde wat rustiger.

o.a. Panerai doet dat

Heel klein schijfje rood en zwart.