ik ben een enorme liefhebber van stalen banden, en dan vooral van dikke knoerten.
zou ze het liefst op al mijn horloges hebben, maar er is er een in het bijzonder waar ik al een hele tijd iets aan mis, mijn glycine lagunare big9 vorig jaar van forumlid eric overgenomen/ruil.
er zaten twee lederen banden bij en een rubberenband. mooi natuurlijk, maar ik wil staal, vanmiddag kwam hij binnen, gelijk erop gezet en wowww, ik vind hem echt helemaal super, alles sluit prachtig aan zonder speling, we zijn weer helemaal blij. trouwens in het echt veel en veel mooier dan op de foto.
Stalen band is niks voor mij, maar het staat hem prima
Jammer dat je er geen extra foto van het horloge bij hebt geplaatst
Blijf hem fantastisch vinden (tu)
Die vált wel, maar niet tegen!
Ik weet zeker dat je hier een hoop plezier van gaat krijgen Arie.
Ben nog wel benieuwd naar het gewicht van deze klok samen met de band. Ik denk dat deze de 300 gram van mijn Helson SD zal overtreffen.
Die vált wel, maar niet tegen!
Ik weet zeker dat je hier een hoop plezier van
gaat krijgen Arie.
Ben nog wel benieuwd naar het gewicht van deze
klok samen met de band. Ik denk dat deze de 300
gram van mijn Helson SD zal overtreffen.
hij is nu zwaarder dan toen we hem bij jou hebben gewogen.
maar kan niet goed zien op ons geval hoeveel hij precies weegt, dat ding is niet meer zo best, een ruwe schatting ongeveer een 250 a 60 gram, dus jou helson is nog wel wat zwaarder hoor, oja ik ben de schakels die eruit zijn vergeten erbij te rekenen:S
Arie, “we zien, wat we willen zien”.
En dat deze overdaad aan horloge-geneugtes, de ogen aangenaam doet prikkelen,
dat mag duidelijk zijn!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze robuuste tijdwaarnemer.
Ik weet wat je bedoeld.
de stalen band is lekker heavy en past goed bij het horloge.
Deze band heb ik bij Ruud Kuiper(Clockwise) gekocht,daar is het horloge trouwens ook gekocht alleen een aantal jaren eerder.