Nieuwe aanwinst Oris big crown pointer date

Het is niet gelukt dit horloge alleen te passen gisteren en was dan ook vrijwel direct verkocht.

Even met de vrouw de stad in voor een bakkie koffie en wat later naar huis met een nieuwe Oris.

Heb m’n verjaardagsgeld goed besteedt vind ik zelf

De wijzerplaat vind ik echt geweldig mooi en de klassieke uitstraling van dit tijdloze horloge (alsof het horloge stilstaat/ tijdloos ach!! laat maar grapje tussendoor) vind ik erg fraai. mooi gebold glas en in mijn ogen een goede prijs kwaliteit verhouding. wat ik toch wel vaker vind bij oris.

Ik heb er een bruine Hirsch band bij met een gouden sluiting. staat ook erg mooi in combinatie met de gouden wijzers en cijfers.

nu de foto’s

Bedankt voor het kijken

Schitterende Oris, Gerrit.

Kan me voorstellen dat je hem niet kon laten liggen.

2x gefeliciteerd, verjaardag en klok.

Erg mooi, gefeliciteerd!!

Hallo,

Mooie Oris gefeliciteerd

Klaas

Gefeliciteerd met je fantastisch mooie aankoop!

Ik heb het horloge in de oris catalogus staan.

Viel mij ook direct op.

Maar op jouw foto,s ziet het er nog beter uit.

Je hebt je geld zeker goed besteed!

Veel draagplezier gewenst.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

dat is zeker een hele mooie strakke oris(tu) en idd de centjes weer goed besteed.
veel plezier met de oris.

Erg mooi, gefeliciteerd, ook met de verjaardag natuurlijk. (tu)

het reliëf in de plaat, de kathedraal wijzers samen met de pointerdate maken het een erg chique verschijning.

Veel plezier ermee,

Martin

Hier je ook nog maar even feliciteren met de rode rotor!!

Leuk z’n klassieker! :slight_smile:

Mooie klassieke uitstraling. gefeliciteerd met je verjaardag en de Oris.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en pracht Oris…een vriend van mij heeft er zo een en is erg heel tevreden over.

De uitstraling is klassiek en vooral de mooie wijzerplaat en pracht wijzers in combinatie met de pointer date maken het een horloge dat idd tijdloos is!

Veel draag en kijk plezier!

Groet, Justin

Hele mooie en mijn favoriete Oris.
Ooit…ja ooit…

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze schitterende Oris big crown pointer date.
Een ‘Retro Look‘ welke je het markante design van het verleden geeft in combinatie met de techniek van heden!!

Veel genot bij het koesteren en vooral ook dragen van dit nostalgische horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom tot de club van Oris dragers, voor zover je dat nog niet was en (ook) gefeliciteerd met je verjaardag.

Een verkoopster, in ergens een juwelierszaak, liet mij eens een horloge zien:
" een tijdloos model meneer"
Ik, altijd in voor een grapje: dan heb ik er niets aan…
Een andere klant schoot in de lach, de verkoopster begreep het niet of wilde het niet begrijpen…:S
Was het niet Wim Sonneveld die zei: de humor ligt op straat…

Veel plezier er mee
Groet
Herman

Proficiat & nogmaals proficiat! Mooi klassiek klokje met die bezel zo en z’n wijzers.

plexi, pointerdate, mooi op nato… waarom heb ik um ooit weggedaan? :slight_smile: Erg mooi horloge, blijf er altijd naar kijken! Geniet ervan!

Oris is inderdaad een merk dat mooie horloges biedt voor een ook aangename prijs. Deze is schitterend, klassiek en inderdaad tijdloos.

Gerrit82:

Alsnog Gefeliciteerd met jouw verjaardag én de prachtige Oris!

Met deze Oris Big Crown Pointer Date is mijn verzameling in 2007 begonnen!

Ik spaar sinds 2007 alleen mechanische horloges (het liefst Duits en/of Zwitsers), ik kocht in 2007 deze Pointer Date bij de Bijenkorf (Den Haag) en had destijds nog een korting met de “BijCard” die ik die dag verkreeg.

Niet lang daarna kocht ik bij dezelfde Bijenkorf mijn 2e (mechanische) horloge: de Oris TT Williams Day Date.

Inmiddels heb ik 4 Oris horloges, de anderen: de Oris Tonneau Miles Chronograph en een Oris Rectangular.

Wat ook Gerrit82 al aan gaf:: De Oris horloges hebben een goede prijs/kwailteit verhouding!

Al heb ik inmiddels meer horloges, maar dan van andere merken, zoals o.a. Louis Erard, MeisterSinger, Tissot (de teller staat nu op 11).

Gaat lekker dus LeoZ. :slight_smile:

Mensen allemaal bedankt voor deze leuke reacties.

Maakt het toch leuk om je nieuwe aanwinst te delen.

Hoop dat er nog vele mogen volgen, ben er echt happy mee:-)

Groetjes Gerrit

Van harte gefeliciteerd met je mooie Oris, bij deze gelegeheid toon ik je zijn oudere neef uit 2003.

Groeten, René:)-D

Wie weet er toevallig antwoord op de volgende vraag ?

Wat voor uurwerk zit er in deze Oris ? M.a.w.Bij welke fabrikant doet Oris boodschappen?
Ik heb hier niet zo’n kaas van gegeten maar vind het wel leuk om te weten.

Alvast bedankt