Nieuwe aanwinst /oris small second diver blue 47mm

vanmorgen met mijn tijdelijke prive chauffeur naar roosendaal vertrokken, kan momenteel zelf niet rijden, na iets meer dan een uur rijden aangekomen bij ons forumlid koenta (koen) werd verwelkomt door de charmante vrouw van koen en aan tafel onder het genot van een bakkie het horloge in ontvangst genomen,
wat een prachtige klok is dit, ik was blij verrast toen ik m zag, en precies de goede maat voor mijn polsen, koen heeft ook nog een regelateur der meistertaucher in zijn bezit(het horloge dat ik eerst wilde aanschaffen, maar is mij dus idd te klein, ben blij dat ik de rit naar laren niet meer heb gemaakt, was echt voor niks gereden, dus nog even met koen gepraat die met enige weemoed afschijd heeft genomen van zijn blauwe oris duiker, en ik m verteld heb dat ik er heel goed op zou passen. weer terug naar den haag waar ik gelijk de band op maat heb gemaakt.
ik ben er erg blij mee, prachtige klok.
bij deze wil ik koen en zijn vrouw nog bedanken voor de Gastvrijheid.
grt arie

Mooi dik, degelijk ding inderdaad ! :wink:

Gefeliciteerd.

Gaaf man, veel plezier ermee.

Prachtig Arie,
heel veel plezier ermee!
Ik geef deze week mijn fietstuur een ruk naar links. Je straat is nu gelukkig weer dicht…:slight_smile:

Maarten

Proficiat!

Hey Arie,

van harte proficiat met je aanwinst.
Na lang nagedacht te hebben, toch tot deze juiste beslissing gekomen.
De whristshot spreekt boekdelen, wat een megaknuist!

Gr.

Ik ben strontjaloers… :slight_smile:

Hoi Arie,
Het was inderdaad kort maar gezellig.
Blij te horen dat hij zo goed bevalt/past.
Deze maat past jou beter dan mij.
Heel veel plezier van je nieuwe aanwinst, maar stop hem nu maar weer in de doos;)
Groetjes (ook namens vrouw en kind)

Koenta Schreef:

Hoi Arie,
Het was inderdaad kort maar gezellig.
Blij te horen dat hij zo goed bevalt/past.
Deze maat past jou beter dan mij.
Heel veel plezier van je nieuwe aanwinst, maar
stop hem nu maar weer in de doos;)
Groetjes (ook namens vrouw en kind)

hij zit voorlopig zeker weer in de doos koen;), haal m er af en toe even uit om te kijken;) maar is beter voorlopig zolang ik op die krukken loop een wat goedkoper klokje te dragen, ik ben veel te bang dat ik hem beschadig.
dus voorlopig draag ik beter mijn seiko’s
grt arie.

Mooi hoor, gefeliciteerd.
Die verpakking is ook erg fraai, trouwens.

Groeten,

Martin

Tja, dit is natuurlijk prachtig spul! :~

JohanT Schreef:

Jammer van de bewogen foto’s, maar een fraai
horloge!

ja ik weet het johan, maar zit met mijn poot in het gips, en ik stond op een been te ballanceren, en moest zo weer weg, dus het was allemaal een beetje gehaast, ik zal binnenkort wel eens nieuwe maken.

grt arie.

He Maat,

die wil ik live zien!! Wat een mooie klok!! Veel kijk en draagplezier ermee!!

Groet, Justin

Ik ben ook jaloers, ik ga es hard sparen voor zon klok!!

echt een mooie klok !!!

GR

Mooie Klok Arie heel veel plezier ermee! (tu)

Wat een beauty! Mooi blauw en vooral die golfjes (als in de Seamaster), geweldig.

Geniet van deze prachtige aanwinst!

de vorige foto’s waren niet zo best, dus hier een paar iets betere;)

Misschien een domme vraag maar ik kan niet goede info via Google krijgen.
Wat is nu eigenlijk de “small seconds” funtie?

Ik neem aan dat het over de extra dial gaat? Is dit een stopwatch functie? De grote wijzer zal de seconden aangeven maar de kleine dan? Het aantal uren?

hee maarten, heeft niks met een functie te maken, je hebt dacht ik twee uitvoeringen, een met een gewone secondenwijzer op de middenas, en dan heb je deze die een aparte kleine secondenwijzer heeft, zit alleen verschil in de maat van de horloges, de klok met de gewone secondenwijzer is 44mm en 300m waterdicht, en de kleine seconde is 47mm en 1000m waterdicht, tot zover had ik het begrepen, mocht het anders zijn zal er wel iemand wezen die dit leest die het juist kan omschrijven.
grt arie.

Mooi en stoer horloge.
Ook de band vind ik heel mooi. Zijn die schakels met een soort schroef-bevestiging?