Nieuwe aanwinst; Oris Williams F1

Vorige week heb ik deze mooie Oris Williams F1 day/date gekocht van een forumlid. Ik ben er heel erg blij mee. Het horloge past perfect, mede door de meebewegende zijkanten.

Gr Ron

Prachtige klok. (tu)
Heel mooi ontworpen.
Groet. Chris

hee nog een Oris (tu) altijd goed

Wauw, dat is een mooie(tu). Prachtige foto’s. Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Is de wijzerplaat zwart of bruin?

Mijn beste,

Een prachtig horloge van een gerenommeerd merk welke je de tijd in optima forma doet beleven.
Ik wens je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit sportieve horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

De wijzer plaat is van zwart koolstofvezel materiaal. Hierdoor is er vanuit een verschillende kijkhoeken steeds een andere “vleug” zichtbaar. Erg mooi!

Gr Ron

Prachtige Oris, staat je goed!(tu)

prachtig horloge, ik was ook al aan het overwegen er een te kopen. Met dit schitterende sprekende voorbeeld wordt die kans alleen maar groter. Wat is de diameter en heeft hij saffierglas? mvg. FS.

Dank voor het compliment ;). De diameter van de kast is 42mm. Door de bewegende lugs past het horloge werkelijk perfect op de pols. Het is een fors horloge maar hij oogt niet zo. Het horloge is voorzien van saffierglas.

Gr Ron

Dankje voor je antwoord. Gelukkig is de diameter 42mm aangezien ik met mijn 2 meter toch wel forse armen heb. Mvg. FW

Lekker sportieve klok! Niet helemaal mijn smaak, maar wel mooi!! (tu)

Mooi merk,leuk model…
Veel plezier ermee…

Chique en toch sportief.
Sportief en toch chique :wink:

Wel veel reflectie, of komt dat door de foto?

Dank dank :}!! Inderdaad wat reflecie. Het was een hele toer om een fatsoenlijke foto te maken onder de gegeven (zonnige) omstandigheden. Beetje zitten experimenteren met belichting, scherptediepte etc. Zo’n papieren “lichttent” (zie ander topic) is nog wel een experimentje waard :wink:

De Oris is inderdaad sportief maar ook chique (of andersom) Sportief tintje maar ook uitstekend bruikbaar in officiële/professionele settings. Ik neem hem wel een keertje mee naar Hilversum. Je weet wel, dat Seiko-virus gaat ook maar door:D. Enne…ik ben niet de enige in de familie :~

Gr Ron

ik vind hem erg mooi! (tu)

Gefeliciteerd met deze kloeke klok (nee niet koekoeksklok :D)

Groeten,

Martin

Het is inderdaad een stevig klokkie, maarrrrrr…dat kan ik kennelijk wel hebbuhhh:D Sonja Bakker maar eens raadplegen :S

Ach…valt eigenlijk ook wel weer mee :slight_smile:

Foto’s van horloges met donkere wijzerplaten zijn inderdaad akelig om goed te krijgen.

mooi klokje niks mis mee en een mooi rubber band
en die 2 dingetjes aan de zijkant dat helpt zeker mee bij het draag gemak ,
dat heeft die laco van me ook die is 46 mm maat draagt voor het gevoel veel kleiner

Zou je misschien nog wat meer foto’s erop kunnen zetten. Van de achterkant en gewoon van nog wat mooie posities om het horloge heen? Bij voorbaat dank. FS.