Nieuwe aanwinst: Orsa Monstrum - green dial

Zoekende naar een leuke nieuwe duiker voor de komende zomer (jawel… het wordt echt weer een keer zomer! 8) ) viel mijn oog op dit vrij nieuwe model van Orsa, de Monstrum
http://www.orsawatchco.com/models.html
.

Een kloeke klok van 47mm, en aangezien ik ook al een Orsa Sea Angler heb waar ik heel tevreden mee ben maar eens wat rondgeneusd op eBay. Zag er eentje staan bij Orsa zelf met een Buy-it-now prijs van $299 ex shipping. Op zich een beetje raar want op de site van Orsa zijn ze $295… Echter toen ik eigenlijk min of meer voor de gein een veel lager bod invoerde werd dat tot mijn stomme verbazing direct geaccepteerd. Ben nu dus inclusief shipping nog goedkoper uit dan de Buy-it-now prijs ex shipping. :slight_smile:

Het wachten is op UPS!

Wat een leuke klok.(tu) Ik had zelf nog nooit van Orsa gehoord.
Grappig ook die “monsterlijke” achterkant. Zitten aan de binnenkant van de band nou ook een soort inktvis zuignappen?

Groeten,

Martin

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Ik vind hem prachtig, erg mooi met dat fel groen en de achterkant is ook super (tu)

Mvg Marco

Mijn beste,

Proficiat met deze scherpe aankoop.
Een excentriek horloge met een heldere blik voorlangs en achterlangs een gravure welke in menig museum niet zo misstaan.

En nu maar wachten op UPS en een zomer vol horlogevertier.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hij is mooi… Maar dat groene, dat lijkt er wel opgedrukt?

ik dacht dat het net als bij een monster, een aparte chapter ring zou zijn.

Gaaf man! Ik heb zelf een quartz van Orsa (het eerste horloge dat die canadees gemaakt heeft) en dit zou helemaal geen slechte zijn om er bij te hebben!

Zeker niet als ik daar ook weer een mooie watchadoo om zou gooien! :slight_smile:

Veel plezier er mee.

Leuke stoere duiker (tu)
Wel een joekel hoor ben benieuwd naar een wristshot.

Monstrues, leuke zomerklok idd. Van harte en nu afwachten maar. :smiley:

Holy shit, man, wat een gave duiker!! (tu) Ik geloof alleen dat ik die 47 mm wat groot zou vinden.

Ziet er leuk uit, maar voor mij iets te groen;)!

Groeten, Tom Vreeken.

Dit wordt een echte eye-catcher!!:)ben benieuwd naar je eigen foto,s wanneer hij in de bus valt!Alvast veel plezier gewenst.

Wat voor een uurwerk zit hierin…??? hoeveel jewels :slight_smile:

Hennie Schreef:

Wat voor een uurwerk zit hierin…??? hoeveel
jewels :slight_smile:

Volgens mij 21 jewels Miyota.

Een Citizen uurwerk, is prima