Deze stond al erg lang op mijn verlanglijstje: de Orsa Sea Angler. Niet makkelijk aan te komen in de uitvoering met saffier en ETA automaat maar ik had geluk. Dit model word ook wel de “Silver Surfer” genoemd vanwege de zilveren wijzerplaat. Genoeg gekletst, bij deze de foto’s:
Om de een of andere reden lijkt het horloge bekrast op deze foto maar hier is in het echt weinig van te zien.
Over waar voor je geld gesproken: Saffierglas, ETA 2824-2 automaat, 300m waterdicht, gesigneerde kroon en ook nog eens gelimiteerd! (43/50).
Welkom bij de club (# 03/50 hier). Vandaag de hele dag om gehad.
Direct na aankoop heb ik de rubber band met Orsa logo ver weggelegd en er een Watchadoo aan gemaakt. Vind ik eigenlijk toch te zwaar. Dus nu met een Zulu van Yaffle. Is ook nog niet wat ik wil. Ik heb goede dingen gezien van Toshi Straps. Ik denk aan de stevige donkerbruine band met stiksel dat lijkt op de lumen van het horloge. (Overigens haal ik de originele banden er altijd af; ik vind het jammer dat ik ze altijd zo beschadig met ‘desk diving’; de grote meerderheid van mijn horloges zit aan een Yaffle).
Dit horloge heeft itt latere Orsa’s (met Japans caliber) wel goede lumen. Lasbrillenwerk zullen we maar zeggen.
Als laatste: de nauwkeurigheid van dit horloge is akelig goed: -4 sec. over 24 uur. Daar kan ik wel mee leven (…)
Helemaal waar, horloge is op zijn minst “groot” te noemen aan mijn pols. Wil het omdat ik het zon toffe klok vind toch een kans geven en bovendien; als ik het horloge draag is dat zo zwaar dat ik mijn pols train en die alleen maar dikker word
Helemaal waar, horloge is op zijn minst “groot” te
noemen aan mijn pols. Wil het omdat ik het zon
toffe klok vind toch een kans geven en bovendien;
als ik het horloge draag is dat zo zwaar dat ik
mijn pols train en die alleen maar dikker word
Groeten,
Stefan
Mooi horloge Stefan, gefeliciteerd!!!
Je ziet vaak grote mensen in piepkleine autootjes en piepkleine mensen in grote
auto’s. Wat maakt het uit als je er happy mee bent.
Volgens mij is het gewoon optisch bedrog dat ie wat groot lijkt, je hebt 'm gewoon op de groei gekocht nietwaar
In ieder geval veel draag/kijk plezier gewenst!
Proficiat met deze nieuwe aanwinst. Een aanwinst die er zijn mag. Een prachtig design, gedistingeerd met een kloeke uitstraling, mede bepaald door het krachtige formaat.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit levendige horloge.