Dit is nu al de derde keer dat ik een horloge koop, waarvan ik spijt had dat ik het verkocht had. Deze keer een SKX007, ik had mijn eerste in 2008, heb tussendoor een 009 gehad in 2012 en heb nu deze opgevist van mp voor een mooie prijs (die horloges zijn echt 2x zo duur geworden in 10 jaar tijd!).
Leuke is dat deze saffier heeft en een solid watchadoo band. Garantiebewijs (van Rob!) van 2012 was ook een leuke touch.
Gefeliciteerd! Altijd leuk, een 007 met saffier. Ik blijf ze leuker vinden dan de Sumo, Shogun en de Marine Master, ook al weet ik donders goed dat die laatsten op een of andere manier “beter” zijn. De SKX heeft wat.
Toevallig dat je dat ook vindt Bos. Ik heb de verkoper aanvankelijk gevraagd of hij het horloge ook head only verkocht omdat ik dacht de band helemaal niks te vinden, de verkoper wilde het horloge alleen incl. band verkopen.
Ik heb eerder een SKX007 en 009 op een solid oyster gehad en vond het meer ingetogen karakter van deze band meer aanspreken dan de aanwezigheid van de watchadoo.
In praktijk is het heel anders, ik denk dat het te maken heeft met de kleinere schakels, die een beetje de zelfde look hebben als de originele jubilee.