Ik heb er al eens één gehad met een bruine wijzerplaat…De gmt functie was voor mij handig om daar ik familie heb in een andere tijdzone. (7uur eerder)
De kwaliteit van citizen vind ik zeer goed. De band is lekker solide en het ecodrive system is natuurlijk ook weer eens wat anders. Het is dus een Zwarte Citizen “Nighthawk” geworden. Een zeer mooie flieger…Maar hier zijn wat fotos.

Ik vind het inderdaad een prachtig exemplaar.
Met de vele details erom heen en de
rustige uuraanduidingen brengt het geheel super in balans.
Een heel open horloge.(tu)
Leuk horloge hoewel ik de bruine mooier vond. Het sparen voor die Riva opgegeven?
Da’s een mooie Citizen! (tu) Ik zit zelf ook te snuffelen naar iets dergelijks, maar dan de versie met de witte slide rule.
Ik wens je in ieder geval veel plezier met deze mooie, nieuwe aanwinst! 
Mijn beste,
Een kloeke klok, welke zich in alle opzichten kan verheugen in een warme belangstelling.
De kracht straalt er van af. Deze Citizen “Nighthawk” is een waar tijdverdrijf.
Zeer apart vind ik de tweede tijdzone, centraal links van het midden.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit mondiale horloge.
Orologio Signaturis Temporis.
leeuwentemmer Schreef:
Leuk horloge hoewel ik de bruine mooier vond. Het
sparen voor die Riva opgegeven?
Nee hoor er is voldoende geld in kas.
Het probleem is eigenlijk dat ik qua high end horloges ik momenteel ene soort “writers block” heb. De Riva is erg mooi maar toch weer te dressy. Zit nu weer te denken aan Tag Heuer of Omega.
Ik kan ook erg genieten van een horloge uit een goedkopere prijsklasse. En met deze dollar koers moet je soms gewoon toeslaan. 
deze heb ik ook gehad, heb er nog spijt van dat ik m verkocht heb.
heel veel plezier met deze mooie klok.
mvg arie.
Ik kan ook erg genieten van een horloge uit een
goedkopere prijsklasse. En met deze dollar koers
moet je soms gewoon toeslaan.
Groot gelijk ! Er is genoeg moois op de markt ! (tu)
Congrats Dreski ! Ondanks de “drukke” wijzerplaat toch een mooie klok die een “evenwichtig” aangezicht heeft.
Dit blijft een leuke klok. Iedere keer weer als ik hem (of bewust opzoek)
Veel plezier ermee!
Proficiat! Heb zelf 1 uit dezelfde lijn, maar met radiocontrolled multifunction van titanium.
Fijne klokjes zijn het.