Nieuwe aanwinst ....... oude bekende

Ooit was ik de eerste die dit model op het forum introduceerde, en nooit had ik kunnen bedenken dat dit horloge zo populair zou worden, of eigenlijk had ik dat best kunnen voorspellen, want wat is het een geweldige klok !!!

Ik was zo stom om hem te verkopen, dus toen mij nu gevraagd werd om een nieuw horloge uit te zoeken was de keus snel gemaakt, hij moest weer terug komen in de collectie, maar ditmaal met een stalen band. Het werd niet de gewone, maar een fraaie geborstelde Watchadoo, en daar heb ik zeker geen spijt van :smiley:

Ik zal jullie verder niet vermoeien met de specificaties want die zijn nu wel bekend, tijd dus voor de (iets te grote) foto’s …

Als laatste nog een bedankje voor onze trouwe forum-leverancier Rob, top service en prima zakendoen, bedankt Rob :wink:

Ruud

ik heb hem dus ook :smiley:

gefeliciteerd dat hij er weer is, een heel fijn horloge. Mooie watchadoo band ook. Alleen zelf ben ik altijd voor origineel…

Hij blijft mooi, Ruud.

De Black Monster is 1 van de forum darlings, en terecht.
Deze band staat ook niet slecht.

Mijn beste,

Proficiat met deze hernieuwe aanwinst.

Een solide horloge van het type: ruwe bolster blanke pit.
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit kordate herwonnen horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Wat een monsterlijk grote foto’s :wink:

Zo kun je wel goed zien wat een prachtige klok het is. Hoewel ik wel van kleurrijk houd, is de monster naar mijn mening in het zwart toch wel het mooist.

Groeten,

Martin

Gefeliciteerd met deze ‘verloren zoon’ en de geweldige foto’s.