Nieuwe aanwinst: PAM200 (NT)

Prachtig & Proficiat !!!

Groet Philipp.

Dit is echt een hele mooie klok.
Schitterend…
Veel plezier er mee.

dat is een heel mooi horloge jorgent!!!

en die sigaren zijn ook zeker lekker, hoewel de sigaren van partagas mijn voorkeur hebben :smiley:

Dat ziet er echt super uit!!!

Veel plezier er mee!!

Hoi Jorgen.
Echt heel erg mooi.
Als ik het eerlijk mag zeggen vind ik dit de mooiste Panerai.
Is ook mijn smaak.
Ik weet niet of je hem veel zult dragen,maar in elk geval een super mooie klok en veel plezier ermee.
Groeten,
JohnSr

Hoi JohnSr,

Ik ga deze zeker veel dragen, vind het ook een van de mooiste Panerai horloges op dit moment!

Super man, apart ook hoe die gangreserver is aangeduid. Heel mooi. Van harte ermee. :smiley:

super mooie klok , veel plezier ermee (tu)

Gefeliciteerd! Erg fraai.

Een vraagje: ik zie op 3 en 9 uur van de 2e tijdzone de aanduidingen “am” en “pm” staan.
Hoe zie je nu wat 't is, met andere woorden: in jouw foto’s, hoe laat is het in de 2e tijdzone: half vier 's middags of half vier 's nachts ?
Of wellicht draait het wijzertje 1x / 24 hr rond ?

Heel veel draagplezier ermee!

Groet
Mark

Hoi Jorgen,

Hartelijk gefeliciteerd Met je nieuwe aanwinst!!
Mijn mening over jou nieuwe Panerai.
Wat een Beest van een mooie ongelofelijke nette coole Panerai!! ben er stiekem verliefd op!!

Vraagje! die kist die je er bij hebt gekregen is dat een speciale kist? of worden alle Panerai’s geleverd met zo een (op het oog) zwarte kist? ik vind het wel een helle mooie kistje!!

Groetjes

Roger Elings

@ Mark,

Ik heb vandaag (14-09) een gesprek met iemand van Panerai, die gaat me dat allemaal heel haarfijn uitleggen :wink:

@ Roger

Die kist is nieuw voor Panerai en is afgewerkt met zwarte pianolak.
Speciaal voor de Panerai horloges met het eigen kaliber.

Jörgen,

Wanneer je diegene van Panerai spreekt, zou je dan ook kunnen informeren naar het volgende: ik las, nieuwsgierig geworden door jouw foto’s, op www.panerai.com dat er een ‘free spring balance’ in het kaliber is ingebouwd. Tussen haakjes staat er op de site: without index regulator. Dit begrijp ik niet zo goed. Hoeft er dan af fabriek, sorry, atelier, dan nooit meer iets gesteld te worden? Is dit iets heel erg nieuws in horlogeland? Ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig geworden. Alvast bedankt voor je reactie.

Gerwin

O ja, gefeliciteerd met deze aanwinst. Dat hij maar veel polstijd mag krijgen.

Als ik me niet vergis is de wijzer voor de 2e tijdzone een 24-uurs aanduiding, de rechterhelft is dus 0 tot 12 (AM) en de linkerhelft 12 tot 24 (PM).

Ruud

Geweldig Jörgen, het topstuk uit de collectie van Panerai op dit moment, ik heb een tijdje aan de, voor Panerai begrippen, drukke wijzerplaat moeten wennen, maar deze foto’s hebben mij overtuigd, het is een beauty!!!

Geniet van dit bijzondere horloge en draag hem in goede gezondheid.

Ruud

Echt een heeeeel mooi horloge, mooie croc band, mooie zichtbodem, 44mm rules. Comentaar is overbodig.
Zelfs de kist is schitterend.
Ik wil wel een keertje een dagje op hem passen!!!

Prachtig!

Ik dacht dat ze nog niet leverbaar waren
Ik loop eens bij Peijenburg binnen

Veel plezier er mee

Dit is echt een prachtig exemplaar. Vooral de uurwerken worden steeds mooier. Veel plezier er mee…

Ik vind de gangreserve erg geslaagd! Gefeliciteerd Jörgen!