Nieuwe aanwinst Parnis Flieger 44mm no logo

Vandaag even wat tijd om uitgebreider op deze aanwinst in te gaan. Een Parnis Pilot zonder logo. Diameter is 44mm. Een lekker duidelijk afleesbare klok met een fraai uurwerk. Heel veel plezier voor weinig geld. De afwerking is erg netjes en het meachanische gedeelte voelt ook erg soepel bij het opwinden. Hier wat plaatjes.



Prachtige klok, Andre!
Ook de achterzijde is zeer mooi en afgewerkt.
Een aanrader!
Gr
Jack

Gefeliciteerd met deze knoepert! Veel draagplezier.

Mooie aanwinst ! Parnis biedt altijd goede waar voor z’n geld ! (tu)

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst:)-D. Ik ben op zoek naar een wat groetere zonder logo, maar met data. Als mijn zoektocht is geslaagd en ik heb hem binnen zal ik hem showen.

Groeten, René

Mijn beste,

Proficiat met deze “uit de kluiten gewassen” aanwinst.
Een mooi horloge dat zijn schoonheid niet alleen van voren, doch ook aan de achterzijde op fraaie wijze tentoon stelt.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze hoogvlieger!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Gefeliciteerd. Dit Segaull uurwerk heeft iets onverwoestbaars als je er naar kijkt. Het enige dat Parnis nu eens moet veranderen is de suggestie dat het limited series zijn. Ik heb twee Parnis horloges (een flieger en een IWC hommage) die beide ook 117/1000 genummerd zijn.
Groet Roelof

Prachtige klok. Als ik dit zo zie begin ik toch weer te twijfelen om weer eens een Parnis/MM aan te schaffen. Ben volgens mij maar een van de weinige die er slechte ervaring mee heeft. Na 2 weken kon ik de tijd niet meer verzetten bij mijn MM. Misschien valt dit nog te maken, maar dat weet ik niet.

Hallo,

Mooie cleane flieger :~.

Tabee

Proficiat! En nog limited 117/1000 :wink:

marnix.moed Schreef:

Proficiat! En nog limited 117/1000 :wink:

Ja ik wilde heel graag nummer 117 en die hadden ze gelukkig nog. :smiley:

Mooi.

Zijn prima horloges.

Hans

Mooi aanschaf, weer wat anders dan al het ‘plastic geweld’ :wink:

En dat nummer komt ook mij bekend voor :smiley:

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Mooi aanschaf, weer wat anders dan al het ‘plastic
geweld’ :wink:

En dat nummer komt ook mij bekend voor :smiley:

http://i376.photobucket.com/albums/oo208/martin_ns
pm/parnis_white_sid1.jpg

Groeten,

Martin

What are the odds?! twee limiteds met hetzelfde nummer. :wink:

prachtig, ik heb ook een zwak voor parnis;) veel plezier ermee.