Nee, een vriend van me heeft pas een nieuw horloge gekocht en ik heb hem gisteren vast mogen houden
Omdat ik hem echt de moeite waard vond om te delen heb ik een aantal foto’s voor jullie gemaakt. Het betreft een Patek Philippe Nautilus 5980 Chronograaf en het is een prachtig apparaat!! Groot, zwaar, schitterend afgewerkt en enorm boven mijn budget . . .
Hier de foto’s, alvast bedankt voor het kijken (tu)
De doos:
Het horloge:
Extra schakels en gereedschap, netjes weggewerkt:
De kroon
Mooi diepblauwe wijzerplaat:
Let op de chrono op de ‘6’ positie met twee wijzertjes boven elkaar:
WAUW!!
Wat een prachtig horloge!
De afwerking is echt geweldig… Zoals je het van een merk als deze zou verwachten.
En wat een lumineuze doos, hiervoor zou ik het horloge al bijna kopen!
Het is een duur grapje, maar als je het geld hebt denk ik dat hij het zeker waard is, hier zal je vriend heel veel plezier aan beleven en hem uiteraard dragen voor de volgende generatie
wat een mooi horloge. Onlangs viel me op de site van PP al op, dat er iets kan scharnieren aan het horloge. Zit er geen schroefbodem in de kast, zodat het uurwerk van de voorkant eruit moet?
Eén van mijn favoriete highend horloges. Ik kwam ze laatst tegen in een advertentie, en ze leek me leuk voor in de collectie. Ik kende het merk vaag, en ben eens gaan zoeken op prijs. Dacht eerst dat het gevraagde bedrag een geintje was ::o
Soms is het beter om onwetend te blijven. Dat neemt niet weg dat het één van mijn favoriete klokken is die niet in de collectie zitten. Qua band lijkt ie veel op de Monterey die ik wel heb, en ik vind de octaalachtige vorm van kast en glas heel leuk. Het zit em in de details. Toch blijf ik van mening dat de prijs lachwekkend hoog, en gewoon niet meer serieus te nemen is.
Wel een fantastische klok, de kunst zit em ook letterlijk wel in de fraaie afwerk details.
Een vriend met goede smaak moet ik zeggen. De doos alleen al straalt klasse uit. Verder ook mooi om te zien hoe de schakels die uit de band zijn gehaald worden opgeborgen.