Nieuwe aanwinst: Pebble!

Spannend! Nu maar uitzoeken wat 'ie allemaal kan :wink:

2 likes

Leuk, ben benieuwd hoe hij je bevalt!

Veel plezier met je aankoop!
Heb die van mij na een week weer verkocht, voor mij geen smartwatch meer.
Ook was ik over de kwaliteit niet echt te spreken met name de metalen band (PVD) krast nog al snel.
Nu ben ik wel een zeur wat dat betreft, maar ik ben er wel achter voor mijzelf. Doe mij maar een gewoon ordinair horloge.

Heb ik ook ooit 5 minuten gehad. Letterlijk… Was een drunk-night ebay impulsaankoop die ik al had geruild voordat ie binnen kwam haha. Ik heb hem niet eens ooit om gehad…

2 likes

Ja die kennen we van jou, die nachten

3 likes

Hahaha

Gaaf! Gefeliciteerd.

Ik zit ook nog in dubio een pebble aan te schaffen, het zou dan wel 1 van de nieuwe pebble time rounds worden.

Tipje, je kan sinds een paar weken jouw oude pebble updaten naar de nieuwe software, waardoor je onder andere over de timeline beschikking hebt! Zeker als je veel met je agenda werkt (zoals ik) is het een hele handige feature.

Nog wat handige apps:

• Rain/Buienalarm
  • Nex Train
  • Dutch Transport
  • NavMe

Om vast mee te starten :wink: Have fun!

Ik vind die andere Android mooier :wink:
[off topic mode] Maar goed, het merk heet nu overigens Aragon… :stuck_out_tongue_closed_eyes: Een zekere Wing heeft vast veel geld gekregen van Google…[/off topic mode]

En van het geld ga ik horlogeforum.nl kopen ;);):wink:

HĆ©, Wing Liang, ik wist niet dat jij Nederlands sprak/schreef! :smile:

1 like

Ik heb de Pebbel ook ooit een week omgehad. Ik werd er werkelijk knettergek van. Echt mooi is ie natuurlijk ook niet. Apple watch?

Ach, het is meer een gadget, gewoon voor de lol, dan een horloge. Ik heb net ontdekt dat hij tot leven komt als ik m’n pols schudt :slight_smile: Maar ik sluit niet uit dat hij ooit in het verkoopgedeelte komt :wink:

Ciao, Henk

1 like

Aan het kijken voor hoeveel gelegenheden je die foto kan posten :wink: Ben hem al in 345 andere topics tegengekomen…

1 like