Nieuwe aanwinst + persoonlijke voorstelling

Hallo , ik ben Gunther uit Belgie. Sinds een 7-tal maanden actief op dit prachtige forum. Nou ja , ik ben meestal een lezer dan een actief lid.
Ik sta soms echt versteld van de technische/algemene horloge kennis hier bij de forumleden. K’ben dus echt blij hier deel te kunnen van uitmaken.

Zelf ben ik al jaren horlogefanaat en heb al veel merken aan men pols gehad en weer verkocht…
Maar de laatste tijd is het al Fortis wat de klok slaat.
Bij deze men laatste nieuwe aanwinst…

De Fortis Square

een blik op het 2836-2 uurwerkje

Foto’s zichtbaar gemaakt :slight_smile:

Leuk horloge! Gefeliciteerd met deze aanwinst.

Welkom, en mooie klok

Welkom hier.
Mooi horloge, apart, kende ik nog niet (tu)

Welkom bij deze club van medeverslaafden! Fortis is altijd goed, leuk om te zien dat je een minder gebruikelijk model van ze hebt gekozen, heel mooi!

Eric

Welkom bij de club. Veel plezier hier.

Gr Wouter

welkom … mooi horloge ook!
weer ééns wat anders :slight_smile:

Leuk horloge en ik heb de foto’s even zichtbaar gemaakt door ze tussen te zetten. Weet je dat voor de volgende keer :wink:

Bedankt (tu)

Hallo Gunther,

Welkom hier op het forum! Mooie klok hoor, een Fortis is nooit verkeerd;)

Mvg,

Erik

Welkom hier! (al was je hiervoor al langere tijd een stille :wink: )

Die Fortis is gaaf! Veel plezier er mee(tu)

Groet van Jelle

Welkom,

Ik vond deze ook leuk, was oorspronkelijk voor Swiss International Air Lines piloten en te koop aan boord van hun vliegtuigen.

Later ook elders te koop, echter zonder het logo of tekst.

(tu)

Mijn beste,

Aparte verschijning deze Fortis Square!! Zowel de voor- als achterzijde kunnen mij bekoren!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze bij de tijd zijnde ‘Carre’.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

van harte welkom en proficiat met je aparte aanwinst. aangezien er al wat horloges de revu zijn gepasserd, wat is/was je lievelingsklok?

Proficiat met je coming out :wink:
En meteen met een mooie binnenkomer (tu)

mvg

mmm lievelingsklok… moeilijke vraag. Door men ervaring met diverse horlogemerken groot en klein, ben ik persoonlijk sterk naar Fortis beginnen neigen.
Voor mij is dat een merk met een hoogst eigen persoonlijkheid een beetje eigenzinnig, iets apart en toch instant herkenbaar. Momenteel is men lieveling een B42 Black automatic day/date.
Maar op men wishlist staat de B42 Official Cosmonauts Chronograph…
U ziet het virus heeft me ook goed te pakken :wink:

Het horloge waar ik het meest spijt van heb dat ik hem verkocht , is de Tag Heuer Formula 1. Vond ik zeer aangenaam dragen en heel mooi van design en betaalbaar.

tot genoegen :)-D

(tu)