Nieuwe aanwinst. Politi Orologi

Hallo allemaal, bedankt voor jullie inbreng hier het resultaat! En Hub Hanneman, bedankt voor de service, ik kom snel een bakkie doen, de andere kom ik ook nog eens bij je halen :}

Het is de Politi Orologi Dive geworden. Spik splinter nieuw in de collectie van Hub Hanneman. Zo nieuw dat zelfs Hub de specs nog niet heeft.

Voor zover bekend:
Kast: 39/40mm Stainless steel, gehard mineraal glas
Uurwerk: nnb, 99% kans een Myota 8215
Band: staal met druksluiting

Hier de foto’s (met Iphone op mijn werk)

Ik heb hiermee mijn oude hobby (pre vrouw, en toen met replica’s sssst) weer opgepakt. Er gaan er zeker meer komen. Ik heb nog geen andere banden liggen om te proberen. Het lijkt me ook een horloge voor zwart of cognac leer. Ga ook zeker een NATO proberen. Toen ik hier rondkeek dacht ik wat is dat toch met die nato banden, echter ziet het er wel stoer uit. Kan overigens prima onder een pak. Zelf J. Kelder draagt een horloge op nato onder zijn pak en hij weet hoe het heurt.:wink:

Die is erg mooi :slight_smile: stoer zonder patserig te worden :slight_smile:

Mooi klokkie hoor! Past echt overal bij volgens mij en ik denk met een NATO ook gaaf, benieuwd naar je foto’s als je die dan hebt. Veel draagplezier!

proficiat!

bezel, band, font…>X nee, ik kan er niet warm van worden als ik dit weer zie

Veel plezier ermee…

frenk Schreef:

bezel, band, font…>X nee, ik kan er niet warm
van worden als ik dit weer zie

Veel plezier ermee…

font is wel iets hoekiger, maar snap wat je bedoelt. wat ik meestal jammer vind is dat de bandaanzet vaak uit 1 stuk bestaat en niet vloeiend aansluit met de band. helaas hebben de titanium uitvoeringen dat ook enigzins.

Best een leuk klokkie, wat me alleen opvalt is dat er op de wijzerplaat “Divemaster” staat en zo dus waarschijnlijk heet, op de achterkant staat dan “water resis 5ATM” dus net genoeg om de afwas mee te doen…

Eric

Mooi hoor!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Haha ja klopt, wees gerust ik ga er niet mee zwemmen en al helemaal niet afwassen. Er bestaan dingen als een vaatwasser en vrouwen die dat beter kunnen dan ik.

De doorslag voor mij was de band die overal even breed is tov de van breed naar snal lopende band op de Ocean pro. Echter sluit ik niet uit dat ik Hub nog ga mailen voor de Ocean Pro is toch een ander horloge en dan zet ik die op leer of Nato zodat ik makkelijk af kan wisselen.

SuperC Schreef:

Kan er ook niet warm van worden. Snap de hype op
het forum niet, goedkope schaamteloze kopieen van
iconen als de Sub, GMT en Seamaster…

Ach, ik neem aan dat het forum er ook op verdient, aangezien handelaren niet zonder meer op het forum mogen plaatsen. Ik zie het maar als een soort van advertorials :slight_smile:

Heel mooi!!:~
Veel draagplezier…

Grt. René

Ik begrijp wat je zegt, ik heb hem ook zeker niet aangeschaft als “homage” echter omdat ik hem gewoon mooi vindt en de prijs binnen mijn budget. Dan doet dit het voor mij beter dan een replica of een “mode klokje”. (die tijd heb ik gehad)

Het jammere van horloges is dat wanneer er geld is voor een duurdere klok er altijd wel weer een is die je ook aanspreekt en er ook altijd een is die duurder is.

Mijn droom: IWC portuguese, Sinn 103 of 757, Damasko, Speedmaster Zou al een leuke collectie zijn als ik het zo in tik.

Ooit zal ik een AP Royal Oak bezitten (erven)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik vind die secondewijzer wel wat hebben. Gefeliciteerd :wink:

@SuperC :} Ik vindt de laatste echt geweldig! Pa heeft een Bicollor Royal Oak. Die ga ik dan wel inruilen voor een Offshore. ben 2 keer op de fabriek geweest, wat een TOP merk.

Heb je ook nieuwe AP’s :wink: Ik heb respect (beetje jaloers) voor mensen die dergelijke horloges kunnen kopen, dan hebben ze in mijn ogen iets bereikt. Jammer is dat het tegenwoordig snel naar afgunst nijgt, daar kan ik me wel eens boos over maken.

Het gevaar is in mijn ogen waar ligt de grens? Als je vluchtig naar een Sinn 103 Classic kijkt zou je zo maar een Rolex Daytona kunnen herkennen. Of is een Hublot met zijn schroefjes op de basel ook een AP Homage :sunglasses:

Dit gezegd zonder de discussie aan te gaan. Ik respecteer jou standpunt.

SuperC Schreef:

koningcaris Schreef:

Ik begrijp wat je zegt, ik heb hem ook zeker
niet
aangeschaft als “homage” echter omdat ik hem
gewoon mooi vindt en de prijs binnen mijn
budget.
Dan doet dit het voor mij beter dan een replica
of
een “mode klokje”. (die tijd heb ik gehad)

Het jammere van horloges is dat wanneer er geld
is
voor een duurdere klok er altijd wel weer een
is
die je ook aanspreekt en er ook altijd een is
die
duurder is.

Mijn droom: IWC portuguese, Sinn 103 of 757,
Damasko, Speedmaster Zou al een leuke collectie
zijn als ik het zo in tik.

Ooit zal ik een AP Royal Oak bezitten (erven)

Dat is ook helemaal prima, natuurlijk. Ik bedoelde
ook in die zin niet dat jij het niet wil of kan,
maar dat het klokje dat voor mij wel uitstraalt.

Vwb de AP’s…kan ze van harte aanraden, hier mijn
oude AP’s:
http://i1211.photobucket.com/albums/cc425/Jaap_Lub
bers/P1030118.jpg
bers/P1030726.jpg
bers/d5fb0655378c32c50e2c6792d59d9c3e.jpg

Wat een heerlijke horloges zijn het toch (tu) Wanneer heb je de RO Chrono gehad? Die kan ik me helemaal niet herinneren!

Tja wat zal ik zeggen !
Smaken verschillen … gelukkig !
De een vind het maar niks de ander geweldig !
Stuk gaan ze allen van tijd tot tijd , das zeker :sunglasses:

De een noemt men “goedkope schaamteloze kopie van een icoon” , de ander dure patrijspoort voor …

Dan is er ook nog een categorie die weet geen keuze te maken , en daar hoor ik bij :wink:

Wat dragen we vandaag , de niet opvallende “kopie” of de “kerstboom” met angst voor het leven !!

Hub Hannemann Schreef:

Tja wat zal ik zeggen !
Smaken verschillen … gelukkig !
De een vind het maar niks de ander geweldig !
Stuk gaan ze allen van tijd tot tijd , das zeker
:sunglasses:

De een noemt men “goedkope schaamteloze kopie van
een icoon” , de ander dure patrijspoort voor

Dan is er ook nog een categorie die weet geen
keuze te maken , en daar hoor ik bij :wink:

Wat dragen we vandaag , de niet opvallende "kopie"
of de “kerstboom” met angst voor het leven !!

http://img855.imageshack.us/img855/1854/fotosc.jpg

Wat een gedrochten:(

Hub Hannemann Schreef:

Wat dragen we vandaag , de niet opvallende "kopie"
of de “kerstboom” met angst voor het leven !!

Is geen van beiden ook een geldig antwoord?