Nieuwe aanwinst: Poljot Avia classic

Inmiddels alweer bijna 2 weken geleden gekocht bij Adriaan, sindsdien niet meer van mijn pols geweest. Eindelijk even tijd gemaakt om foto’s te schieten.

De voorkant:

De achterkant met zichtbodem:

En een wristshot:

Al met al een mooie stijlvolle aanvulling op mijn collectie die voorheen uit een Black Monster en een gemodde SKX011 bestond.

Mooi werk, mooi horloge.
Veel plezier met je aanwinst.

Mooi klokje (tu)
Hier zit teminste een echt zakhorlogeuurwerk in.:slight_smile:
Hij bevalt mij ook prima.
Veel plezier met de nieuwe aanwinst.
Groet. Chris

Mooi! De naam zegt het al: Classic. Het uitzicht op het uurwerk kan ik ook altijd zeer waarderen, zeker als het een zo’n fraai, van goed formaat, exemplaar is.

Veel plezier ermee!

Martin

(tu)superklok.

toppertje !

WOW!

Ik vind het een héél mooie klok: de kleine secondewijzer, het formaat, het uurwerk…Erg mooi allemnaal, wishlistwaardelijk:)

Wat is je polsomtrek als ik het vragen mag?

Groeten,

Bart

Ik vind die secondewijzer inderdaad geweldig. Het breekt de symmetrie waardoor de wijzerplaat er natuurlijker uit ziet. En het is rustiger dan een ‘grote’ secondewijzer, maar dat zie je helaas niet op een foto.

Mijn polsomtrek heb ik nooit gemeten, maar ik heb het bandje op het strakste gaatje. Door mijn armhaar vertekent het trouwens ook, want op de haarloze arm van mijn collega leek het horloge groter, terwijl hij hem 1 gaatje losser had. Dus of je wat aan mijn polsomtrek hebt weet ik niet. Maar als ik zal het een proberen op te meten.

Mooi horloge ziet er strak uit gefeliciteerd en veel draagplezier

gr Pieter