Nieuwe aanwinst POLJOT STRELA

Vind hem zelf er mooi,zat alleen geen boekje ofzo bij,en nu weet ik niet zo goed hoe alles werkt,met de knopjes aan de zijkant,heb het wel geprobeerd maar helaas.
Mischien weet iemand het??

met de middelste knop wind je het horloge op , de bovenste start je de chrono en stop je hem daarna ook weer en met de onderste reset je de chrono wijzer…
je moet hem wel eerst opwinden voordat de chrono werkt

verder leuke aanwinst en succes (tu)

Weinig toe te voegen aan wat Seamaster zegt. Maar één ding: opwinden moet je altijd helemaal, totdat-ie niet verder kan. En dat moet je dus iedere dag opnieuw doen, het liefst op een vast tijdstip. Volgens de fijnproever bij voorkeur 's ochtends.
Verder lijkt me dit inderdaad een leuke aanwinst!

Hi Motoguzzi,

Een héél mooi horloge! Een rijke historie, dichter bij het origineel kan bijna niet, etc. Roept bij mij eenzelfde gevoel op als de aankomende Stowa Flieger. Veel draagplezier…

Vr gr Ron

bedankt seamaster,duwde niet hard genoeg op het knopje,ha ha zuinig he.alles werkt nu goed.

Prachtige nieuwe aanwinst.
Veel plezier ermee.

Mooie klok (tu)
Veel draagplezier.
Ik heb hem zelf ook.
Hier staat alles hoe het werkt ook hoe je de datum moet verstellen ( caliber 3133):
http://www.vostok-watches.com/caliber-3133.pdf

Super! Vanochtend nog weer eens naar alle verschillende uitvoeringen gekeken en hij blijft heel hoog op mijn wish list (tu) Weet alleen nog steeds niet welke ik nu het mooiste vind.

Wel nog een belangrijke opmerking: ALTIJD eerst de chronograaf stilzetten voordat je 'm reset!!! Anders beschadig je het uurwerk…

Enjoy!

Mick

Mooi (tu) . Een van de mooiste Poljots die er zijn.

Veel plezier ermee.

“Mick”:
Wel nog een belangrijke opmerking: ALTIJD eerst de chronograaf stilzetten voordat je 'm reset!!! Anders beschadig je het uurwerk…
Wat mick schreef, klopt helemaal voor dit uurwerk

Hey Motoguzzi, heb ook eentje, de silver versie. Wat betreft de chrono: je moet inderdaad wel goed drukken alvorens ie reageert. Ik dacht in het begin ook "hé, hij doet het niet :frowning: "
Congrats met je horloge !

Yes, dat is een mooie! Gefeliciteerd met deze Rus! En veel plezier ermee.

Groeten, Tom V.

Mijn beste,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Wat een formidabel horloge. Prachtig, hoe het lijnenspel van het ontwerp zo mooi in elkaar over gaat.
Het simpele design van de tachymeter en de telemeter cirkel benadrukken nog eens extra de meetkundige dimensie van het horloge.
Veel succes met dit horloge van wereldse klasse. Er maar lekker van gaan genieten. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Altijd weer mooi, ik vind dit echt een van de mooiste Russen (op mijn vriendin na dan :smiley: )

Groeten,

Stefan

Mark, draag hem met plezier.