Nieuwe aanwinst: Precista PRS-18A

Ik had mezelf gezegd… geen duikers meer8-), dus vandaag kwam m’n military watch :smiley:

… de Precista PRS-18A

Deze dikke klok heeft voor mij een aantal grote pluspunten:

  • een bijzonder solide kast
  • maarliefst 3 mm dik Saffier glas, aan de binnenkant ontspiegeld
  • de schroefkroon heeft een lange draad waarover de kroon heel soepel pakt
  • de bandaanzet loopt mooi met de pols mee, waardoor ie niet “wiebelt”

En natuurlijk wristshot

De Lume op dit ding is geweldig, zelfs beter als de Seiko duiker die ik gehad heb.
(dus als iemand me kan vertellen hoe ik dit goed op foto kan krijgen:S, graag!)

Mijn beste,

Proficiat met deze kordate aanwinst.
Een prachtig horloge met aan de opperhuid een unieke uitstraling en onderhuids een stuwende kracht welke dit horloge tot grote diepten zal brengen.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit diepzinnige horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

van harte met je nieuwe aanwinst, ziet er goed uit (tu)

mooie duiker (tu)

ik hou wel van zwart

nice man.

mooi hoor , wat is de maat van die klok als ik vragen mag .
van zulke klokje hou ik wel

De bezel is 39 mm, de kast (inclusief het schuine gedeelte richting de kroon) is 43 mm.

Net zo groot als die Laco dus ;), maar doordat de bandaanzet schuin met de pols meeloopt zit ie als gegoten :~.

Een beauty, en mooi op die band!

staat zeker goed marco , ik krijg hier honger van (:P)(:P)(:P)

Mooi, simpel, strak, lijkt groter op de foto dan de afmetingen die hij heeft…veel plezier er mee.

gr.
Gijs

Dat vind ik nu een goede combi tussen gedistingeerd en stoer! Erg geslaagd. Komt mede door de band denk ik, straalt iets luxer uit dan de bekende duik-banden.

Marco, wat voor band is het?

Mooi horloge, super.

De lume kun je op de foto krijgen door niet te flitsen en in een half donkere tot donkere ruimte te fotograferen met een langere sluitertijd.

Succes.

Zeer mooi zo’n militaire duiker.
Draag hem ik gezondheid.

Mvg,Radjoe

Prachtige duiker zo`n Precista (tu)

Veel plezier er mee!

Zeer mooi horloge !!
in mijn daily beater conquest heb ik inmiddels de TSAR laten vallen en twijfel nu tussen deze precista(wel de quartz) en de Sumo van seiko.
Ik zou hte nog mooier vinden als er geen cijfers in de wijzerplaat stonden, is zoiets te krijgen en door iemand te modden(deze vraag stel ik voor mezelf)
Veel draagplezier met deze prachtige klok)
P.s hoeveel tikken heeft de duikring?
groeten
Marijn

Gave klok Marco! Mag ik vragen wat je polsomvang is zodat ik een beetje indruk van de afmeting krijg?

Verdikkie, wát een schitterend horloge! (tu)

Stoere klok, volgens mij heb ik em eerder gezien. Die pearl in een driehoeksvorm is me met name bijgebleven. Erg apart.