Nieuwe aanwinst REVUE THOMMEN XLARGE

Vandaag werd de nieuwe aanwinst gebracht. REVUE THOMMEN XLARGE.

Nieuw, met doos, omdoos, garantie, instruc. boekje, schoonmaakdoekje.

Gekozen voor deze klok, mooi, duidelijk, bijzondere datum weergave (pointer date), mooie band, matte kast, en met zijn 41 mm n mooi formaat.

NOTE: wie kan / weet / wil / waar ik de band in kan laten korten, Rotterdam of omgeving?

Specs:
The new, big Airspeed Automatic watch and the chronograph make their effects through their simple elegance. Your glance falls on the classic dial through sapphire glass coated on both sides. The red arrow shows the date at the edge of the dial. The beautifully worked automatic movement can be seen working through the glass bottom. Stainless steel case with a diameter of 41 mm; luminous figures and hands; water-resistant to 100 m / 330 ft.

http://www.revue-thommen.ch/xlarge.htm

strakke klok , wat houdt xl large bij dit merk in ?
achterkant ziet er ook goed uit , ik had er nog nooit echt naar gekeken , maar daar is zo’n forum dan weer leuk voor.

mvrgr joost

De klok is ook n slag kleiner verkrijgbaar.

Van harte met deze nieuwe aanwinst. Toen ik de benaming XLarge las, dacht ik aan WEER een horloge met een diameter van 48mm of zo. De 41mm is eigenlijke een heel gangbare maat, maar misschien voor RevueThommen begrippen al wel XL.

Ik denk dat 41mm een heel mooie maat voor dit horloge is, de naamsvermelding XLarge op de wijzerplaat vind ik jammer. verder is de datumaanduiding vanuit het midden zeer fraai.

gr,
Hans Mennink

ps, mooie foto’s…

Hey Tony!

Geweldig mooi man! Ik wist helemaal niet dat je met RT bezig was! Zoals je misschien wel weet heb ik zelf deze Airspeed XLarge:

Elke juwelier kan de band binnen 5 minuten laten inkorten. Je kunt het zelf ook gemakkelijk doen, mits je de juiste spulletjes hebt. Freddy heeft op dit forum een keer een uitgebreid fotoverslag gedaan hoe dit werkt.

Heel veel plezier met de RT, maar dat gaat zeker lukken.

Zozo, nog maar net een Orsa in huis of de RT is er al weer! Mooi horloge, veel plezier ermee!

Mooi !

@ Highstreet

Geweldig mooi man! Ik wist helemaal niet dat je met RT bezig was! Zoals je misschien wel weet heb ik zelf deze Airspeed XLarge:

Natuurlijk… weet ik het.

Mijn voorkeur gaat uit naar n rustige wijzerplaat, dit icm de pointer date heb ik bewust voor deze klok gekozen.

Da’s een hele mooie Tony! Gefeliciteerd en veel draagplezier.

Gr. Patrick

Gefeliciteerd, Tony! Een goede keus, vind ik. En met zulke mooie foto’s is het helemaal smullen. Draag 'm in goede gezondheid.

KJ

Hoi Tony.

Mooie klok.
Ziet er mooi uit.
Veel p¨lezier ermee.
Groeten,
JohnSr

Mooie aanwinst Tony veel draag plezier.

Mvg Dennis.

Je bent lekker bezig Tony! Mooi!