Ik ga terug in collectie, vooral omdat mijn eigen merk binnenkort live gaat. Dus veel verkocht en ik wilde graag een pronkstuk er voor terug/bij. Dat is de R.O.1 SPACE geworden. Eerst naar Heerlen afgereisd om te bekijken, wijzerplaat en wijzers te bespreken en gewoon een goed gesprek. Roland kan er gepassioneerd over praten en het verhaal is prachtig.
Nederlands vakmanschap en ondernemerschap! First Dutch watch in space Het gepatendeerde shock systeem. Hier is er alles over te lezen: http://www.ro1.nl/space/index.php/nl/
Vandaag het horloge opgehaald; het komt met leuke extra’s zoals een watchwinder en badges van de ruimtetrip van Andre Kuipers. Ik draag hem nu op de rubber band, maar komt ook met speciale lerenband (die zal ik nog wel eens posten).
Plaatjes zeggen meer. Ik ben er super blij mee en ga deze met veel plezier dragen.
Dit is een mooi horloge zeg!
Ik ben benieuwd naar de leren band waar je naar verwijst want ik vind de band op de foto’s het horloge niet ècht flateren.
Als leek vraag ik mij toch een aantal dingen af, b.v.: wat voor uurwerk zit er in dit horloge, wat is het verschil met een van der Gang, hoe steekt dat shock systeem in elkaar, etc. etc.
Als leek vraag ik mij toch een aantal dingen af,
b.v.: wat voor uurwerk zit er in dit horloge, wat
is het verschil met een van der Gang, hoe steekt
dat shock systeem in elkaar, etc. etc.
Als leek is dat gemakkelijk bij elkaar gegoogled. Ik weet het, want ik heb het ook eens gedaan. Was na afloop niet echt moe & de tijd viel reuze mee
Het is niet alleen het ‘uurwerk’, maar ook het
unieke shock systeem.
Junghans Trilastic - enige vernieuwende t.o.v. deze in de RO is volgens mij de plaatsing en mogelijkheid tot regulering (waarom) van de veren/buffers vanaf de buitenzijde. Het patent/patentaanvraag/behandeling staan volgens mij ook ergens online.
Zenith Defy heeft een tijdje gewerkt met een rubberen ring met ‘tandjes’ ook als een soort extra schokbescherming.
Het is niet alleen het ‘uurwerk’, maar ook het
unieke shock systeem.
Junghans Trilastic - enige vernieuwende t.o.v.
deze in de RO is volgens mij de plaatsing en
mogelijkheid tot regulering (waarom) van de
veren/buffers vanaf de buitenzijde. Het
patent/patentaanvraag/behandeling staan volgens
mij ook ergens online.
Zenith Defy heeft een tijdje gewerkt met een
rubberen ring met ‘tandjes’ ook als een soort
extra schokbescherming.