Nieuwe aanwinst *RODANIA*

ik zie dat er in deze topic weinig fans zijn van rodania, ikzelf ben nu ook niet de fan die rodania zou willen maar ik heb er wel eentje die ik nu al wel een dik tien jaar of zelfs meer draag op mijn werk, ik doe handen arbeid dus deze moet tegen een stootje kunnen en dat heeft dat ding al meermalen bewezen, zie foto.


mijn hart gaat uit naar andere merk(en) zie de topic; mijn verslaving, maar dit horloge verdient een tweede leven die ik hem dan ook zal geven door een volledige revisie en dan komt hij alsook bij mijn verzameling die momenteel in volle gang is, dat heeft hij verdient, tot horen, tatta!

1 like

Ik heb deze nog , best knap , komt wel binnenkort in blauw gedeelte:)

Ik heb post 2000 nog een “dure” Rodania Swissmade Quartz chrono gekocht aan 50% (list 500 euries).

Dikke rommel.

Alles loste van de wijzerplaat en de chrono functie heeft vanaf het begin rare kuren gehad, om het uiteindelijk gewoon te begeven.

1 like

Als Belg zijnde was in mijn vroege jeugdjaren Rodania idd hét merk bij de plaatselijke juweliers… Ga mij niet teveel uitspreken over de huidige collectie, er zitten serieuze missers bij maar sommige kunnen mij wel bekoren… misschien zit daar ook jeugdsentiment voor iets tussen :blush:

Maar ze mogen gerust wat meer naar het verleden kijken… de Geometer bijvoorbeeld :heart:

Wat leesvoer en foto’s

http://www.bazamu.com/rodania-geometer/

2 likes