Nieuwe aanwinst Rolex 5513, meters first

Nu de Sub is verkocht aan een liefhebber was er ruimte om een Oudje te kopen. Gelukkig van een betrouwbare verzamelaar en liefhebber, Bernhard. Naast een passie voor Rolex heeft hij ook een leuke fotostudio binnen zijn bedrijf. Berhard bedankt voor de beelden en natuurlijk het klokje :lol:

Rolex 5513, 1967, meters first
(1 wijzer is vervangen door een tritium wijzer en de bezel is vervangen)

hans

van harte met je nieuwe mooie klok , in erg goede staat zo te zien (tu)

Da’s hartstikke mooi! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! (tu)

Erg mooi, gefeliciteerd!
Lijkt enigszins op de Alpha van de inkoopactie.
Of is het nu andersom?? :wink:

basl Schreef:

Erg mooi, gefeliciteerd!
Lijkt enigszins op de Alpha van de inkoopactie.
Of is het nu andersom??

Durfde het al niet te zeggen.

Ja nauwelijks verschil, er zitten een paar Euro verschil in de aankoopprijs, maar de Alpha glimt mooier :slight_smile: Maar let vanavond of morgen op het Alpha topic. We hebben vanmiddag de kast opengemaakt en foto’s gemaakt van het uurwerk. Zodra ik ze gemaild krijg ga ik ze posten!

Hi Hans,

Gelukkig komt er wel weer eens een Limbo Omega Rolex Treffen :slight_smile: Prachtig! Ik merk zelf dat de Rolex Explorer I me de laatste tijd maar niet loslaat, blijkbaar is Rolex toch iets waar je naar toe groeit qua smaak (althans voor mij).

En je hebt er deze keer ook nog niet zo ver voor hoeven te reizen, da’s helemaal leuk. Veel plezier ermee en groet,

Ron

Een super klok Hans, schitterend…(tu)(tu)(tu)

Ziet er nog super uit Hans, van harte!! (tu)

Allen: dank voor de goede wensen. Ik geloof dat ik hem zelf ook mooi begin te vinden … :slight_smile: :slight_smile:

Heel mooi… De oudjes doen het gelukkig nog steeds goed…

gr,
Hans Mennink

Mooi aanwinst. De wijzerplaat is erg fraai.

Veel plezier er mee!

Groet, Mark

ziet er goed uit voor een 40 jaar oud horloge!! Gefeliciteerd.

groet Arno

Had die Bernhard een vlaag van verstandsverbijstering ? Wie doet er nou zo’n horloge weg :S
Denk niet dat een Alpha, er zo nog uit ziet na 40 jaar :slight_smile: , goeie aankoop Hans (tu)
groet André

Prachtig!
Ik vind hem zelfs mooier dan je Sea-Dweller!

Groeten,

Stefan

Hij doet hem weg omdat als gevolg van de wisseling van 1 wijzer en vervangen de bezel het horloge niet meer helemaal past binnen zijn collectie die uit louter topstukken bestaat. Daarnaast was dit bedragje nodig voor de aanschaf van nog iets veel mooiers, te bewonderen op: http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=6243

hans

Geen vergelijk dacht ik. De Sea Dweller is voor het ruige vakantiewerk en mag mee onderde douche en in het zwenbad. Overigens bleek de 5513 bij controle ook nog 100% waterdicht te zijn, maar die gaat niet mee het plompje in :slight_smile:

ben vorige week bij steiner en burger geweest…daar staat ook een hoop moois …(tu)

Weet je nog prijzen van 5513’s?

nee … ik heb zoveel in mijn handen gehad :wink:
en ik zou niet eens nog weten of er ook 5513 bij was, wel oudere sub no date maar ik moet bekennen dat ik niet alle nr’s ken…

http://www.steinermaastricht.nl/