Nieuwe Aanwinst: Rolex Explorer II

Ik had hem al op het andere forum gepost, maar ik moet hem hier natuurlijk ook posten!
Hier een paar foto’s :


[/img]

Voor een volledige review en nog meer foto’s : http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=2247

Bedankt voor het kijken!

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst en ik geloof dat je hiermee lid van een clubje bent geworden (zit ik helaas niet in) :smiley:
Je zou natuurlijk ook het hele verhaal hier kunnen posten, reageren kan geloof ik niet bij dzvl en dan moet men in dat geval de hele tijd heen en weer.

Mooie Lolex, hoor (tu)

Hartstikke mooi spul, helaas $$. Veel plezier ermee en ben er zuinig op.

Nou dat valt best mee hoor, Lucien! Als je goed kunt sparen is een Rolex heel bereikbaar!

Hier even het verhaal wat ik op het andere forum heb gepost:

Jazeker, ik begeef me nu ook in de DZVL Rolex Owners Club!

Ik heb vanmiddag namelijk een Rolex Explorer II gehaald.
Seanrolex, oftewel Buddy, een user op het forum had namelijk een ExII in de aanbieding! Eerst zag ik hem al op r-l-x.de staan, maar later zag ik dat hij ook hier het horloge in de aanbieding had.
Nou ben ik zelf geen voorstander van tweedehands horloges en ik heb ook erg mijn twijfels gehad of ik dit wel moest doen. Het gene wat mij heeft over gehaald was de staat van het horloge. Buddy is zelf ook een horlogeliefhebber en hij heeft de Rolex werkelijk in nieuwstaat weten te houden, ook al heeft het horloge, volgens hem, ook veel in de kluis gelegen.
Nadat ik in één van de vier Bijenkorf restaurants/café’s het horloge (samen met mijn vriendin) had bekeken was ik al snel verkocht. Het horloge was goed geprijsd en ik had eigenlijk geen reden om hem niet te kopen! Oftewel: ik ben dolgelukkig!

mooie klok, veel plezier ermee

Van harte met deze Explorer II. Het is een beauty.

gr,
Hans Mennink

Knappe aanwinst…

Groet Peter