Na de verkoop van zo ongeveer mijn hele verzameling polshorloges weer een Rolex aan de verzameling toegevoegd
Ditmaal de Rolex GMT Master ref. 16700, ik wilde graag nog een Pepsi uitvoering en dat is dus deze geworden. Werd destijds ook alleen met Pepsi geleverd.
He horloge heeft de originele 63150 band welke destijds als optie erbij te koop was. Dit is redelijk bijzonder omdat de band een duikers extensie heeft terwijl het horloge geen duiker is. De theorie op diverse fora is dat dit wellicht gedaan werd om er voor te zorgen dat het horloge ook om de mouw van een vliegpak kon.
Compleet met dozen en papieren en ik ben er blij mee (tu)
Prachtige klok jouw GMT. Ik ben ook op zoek naar zo eentje. Kan je me misschien zeggen op welke plaats ik er niet te veel voor betaal en aan welke prijs ik ongeveer denken moet voor de kwaliteit van de jouwe? Laatst trapte ik er bijna in voor een exemplaar wat zoveel gepolijst was dat de lugholes verzwakt waren.
Met vriendelijke groet,
Advertentie stond er net op en de verkoper woonde bij Venlo net over de grens, voor mij bijna een thuiswedstrijd
Beetje over en weer gemaild en de prijs nog een eind naar beneden bij kunnen stellen dus gisteren in Venlo bij een hotel afgesproken. Het horloge was in het echt nog mooier dan op de foto’s en ik kreeg er nog een nieuwe pepsi bezel bij voor het geval ik deze niet mooi vond (tu)