🎉 Nieuwe aanwinst: Rolex Submariner 1️⃣4️⃣0️⃣6️⃣0️⃣

Hi medeliefhebbers,

Hierbij deel ik vol enthousiasme mijn nieuwe aanwinst: de Rolex Submariner 14060 uit 1991 (foto’s helemaal onderin deze post :slight_smile:).

Gisteren naar verschillende juweliers geweest in het verre zuiden van Nederland: Maastricht. Begonnen bij Juwelier Burger waar ik de Rolex Explorer 14270 uit 1991 als eerste paste. Een erg mooi horloge, alleen ‘sloeg de vonk’ nog niet over. Ook dat er een service dial inzat, speelde hier mee.

Ook hier een Rolex Submariner 5513 gepast. Wat een tof ding! Op de index op 6 uur was een kleine verkleuring te zien. Mogelijk omdat een horlogemaker ooit deze index heeft aangeraakt. Dit was niet storend, aangezien dit er symmetrisch uitziet.

Vervolgens door naar Juwelier Steiner. Ook hier een erg mooi assortiment en heb daar onderstaande GMT gepast.

Later op de middag toch nog even terug naar Juwelier Burger om een andere Submariner te bekijken. Dit is uiteindelijk de 14060 geworden! Zie onderstaande foto’s voor een goede impressie :slight_smile:

En als kers op de taart ook nog even een prachtige Submariner uit 1958 vastgehouden. Dat is toch wel echt ‘next level hoor’ ;).

Fijne zondag! :slight_smile:

98 likes

Prachtig! Leuk verhaal en veel draagplezier!

1 like

Lekkere aanwinst! Veel plezier ermee. :+1:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Lekker zo’n dagje ‘ouwe zooi’ bekijken in Maastricht en dan gewoon thuis komen met een mooie Sub, de sub aller subs… fraai! Veel draagplezier. :ok_hand:

2 likes

Dat is die 5513 :drooling_face:.

Veel plezier ermee @Thomasvd!

2 likes

Staat je goed!:star_struck:

1 like

Lekker zo’n dagje shoppen. Veel plezier ermee :+1:t3:

1 like

Heel mooi … gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst!

1 like

Prachtig! Draag hem met liefde!

1 like

Prachtig, van harte met je aanwinst!

1 like

Super gaaf !!! Veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd ! Persoonlijk mijn favoriet een 14060(M).

1 like

Geweldig. Congratz!

1 like

Van harte! De 14060 is een topper.

1 like

Erg mooi!

1 like

Heerlijk die 58er, ik hoor mijn collega’s al roepen…afgedragen oude teringzooi van een ander voor heel veel teveel geld…Bigrosa je voelt je niet lekker bij je paasei als je dit aanschaft en wat kost dat is hun volgende vraag ?nou ik zeg ongeveer zoveel…hoeveel??je bent niet lekker bij je paasei laat je goed nakijken…:joy::joy: ik zie ut alweer voor me…:joy: we genieten weer verder…

1 like

Je hebt er een mooie dag van genaakt met een super eindresultaat!!
Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

geniet van deze mooie tijdmachine :sunglasses: en veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd met deze klassieker!

1 like