🎉 Nieuwe aanwinst: Rolex Submariner 1️⃣4️⃣0️⃣6️⃣0️⃣

We gaan uiteraard voor het 100% origineel, met die veronderstelling heb ik hem ook gekocht. Het komt goed :slight_smile:.

Nogmaals super bedankt voor de scherpte!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA !

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd

1 like

Thanks @Mark10v! :slight_smile:

1 like

Hoe dan? Nieuwe inlay of ga je evt. voor een retour?

1 like

Ze hebben me vanmiddag gebeld en er wordt gekeken naar een juiste inlay. Voorkeur gaat om langs de winkel te gaan (wel een flink stuk rijden), de inlay in het echt te bekijken en te laten vervangen. Daarna mag 'ie weer mee naar huis.

Hebben ze inlays liggen? Anders moet je 'm achterlaten of later nog een ritje maken.
Zou ik geen zin in hebben.

1 like

Als ze een correcte inlay hebben liggen kom ik langs. Op en neer rijden om alleen het horloge af te geven ga ik niet doen. Ik wacht even alles af.

1 like

Voor jezelf moet je de afweging maken wat de definitie is van een correcte inlay.
Is dit een inlay met L pearl of een T pearl. Voor mij zou het een T pearl moeten zijn. Maar die afweging moet je zelf maken.

1 like

Zeker weten een met tritium. Dit hoort bij een tritium wijzerplaat en wijzers.

1 like

Hi medeliefhebbers, kleine update: vandaag vroeg vertrokken en weer naar Maastricht. Daar de Submariner teruggebracht en netjes m’n geld teruggekregen.

Nu dus nog op zoek naar een tritium Submariner no date. Weten jullie nog een betrouwbaar adres, laat het me gerust weten :slight_smile:.

4 likes

Fijn dat je je geld terug hebt gekregen. Toch wel bijzonder dat ze daar een dergelijk exemplaar verkopen tegen een premius (dat behoren/ hebben zij toch te weten).
Ze zouden een koerier met flappen moeten sturen om het horloge op te komen halen.

4 likes

Het belangrijkste is gelukt: het geld weer terug :). Nu rustig op zoek naar een mooie :wink:

9 van de 10 keer gaat het wel goed en verkopen ze niet aan een horloge freak van Hf :wink:

6 likes

Niet netjes van Burger dat hij deze zo verkocht zonder het te melden.
Wel top dat je zonder gezeur je dinero’s terug kreeg.
Heb je verteld dat je op HF zit? :grin:

4 likes

Precies, dat is zeker fijn. En nee, heb dat niet gedeeld :slight_smile:.

Horloge staat alweer op de website zag ik… :wink:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

Pfff, eigenlijk heb ik er geen goed woord voor over, hij had je zoals al iemand aanhaalde, best mogen compenseren voor je tijd en brandstof dat was nog iets geweest. Slechte zaak :-1:t2:

2 likes

Uiteraard met vermelding van het euvel.

2 likes

Tuurlijk :smirk: Als het een beetje serieuze zaak zou zijn dan zou hij hem überhaupt zo niet verkopen. Gewoon willens en wetens de boel flessen, dat vind ik. Waarbij het mij niet verbaast dat hij geen originele insert heeft, of wil verkopen want Tritium pearls zijn zeer gezocht en belachelijk duur. Maar in dit geval heeft hij zelfs niet de moeite genomen om in ieder geval een Rolex insert erin te zetten, maar gewoon een nepper.

3 likes