Nieuwe aanwinst: ROLEX

Mooi horloge, ik vind de bezel op deze alleen iets minder. Is de stalen toch ?

1 like

Ik vind hem mooi (tu)

Zitten de chronometer papieren er bij JW ?

Ja je hebt gelijk Ik vindt het helemaal niets

Dat jij er mee kan pronken en ik niet.
De witte wijzerplaat is juist hardstikke geslaagd bij het staal van de kast en band.

Veel succes ermee.

Bedankt mensen!

2006; er zitten geen chronometer papieren bij, maar volgens mij krijg je die ook niet bij Rolex omdat deze niet bij het COSC worden getest maar bij Rolex zelf. (iemand die precies weet hoe dit zit? )

Marc, Ed en Movement; dit is een ZILVEREN wijzerplaat, heb ook toevallig gister eentje te koop gezien met witte dial maar vind dat minder mooi, komt een btje beigemelkachtig over. :slight_smile:

*zo, en nou sparen voor een leuke Day-Date (tu)

heb zelf ook een rolex, een stalen date ook met zilveren dial en jubilee geen fluted bezel maar een gladde WG. de klok is uit 87 en vorig jaar gereviseerd omdat ie eindelijk stil bleef staan na 19 jaar, liep en loopt perfect echt een klasseklok! (mijn vrouw heeft een stalen OQ, stoere klok voor een dame en mijn zoon heeft een seamaster 007)

groeten aan alle forummers Mike

Ik heb een 16014, ook vintage met wit-gouden lunette :slight_smile:

Timothy Schreef:

Mooi horloge, ik vind de bezel op deze alleen iets
minder. Is de stalen toch ?

Ha Tim (of is het Timothy, heb je wel gezien op de Rikketik maar weet niet meer hoe het nou was), dit is idd niet de mooiste bezel. Ik vind de fluted bezel het mooist, die heb jij toch? Fotoā€™s van jou modelmisshien? (tu)

Dit is, zo staat op de site, een enigen-turned bezel. In het echt valt het eigenlijk reuze mee, past mooi bij de minutetrack indeling op de wijzerplaat.

Jaap-Wim, persoonlijk is het model me wat te licht van kleur maar dat doet er niets aan af dat het een hele fraaie aanwinst is. En een mooie Rolex kan volgens mij altijd. Heel veel draagplezier ermee!

Guus
Typo

Hallo Jaap-Wim,

Ik ben een nieuwe poster op dit forum. Vind je horloge heel mooi. Gefeliciteerd!

Heb zelf een Explorer2 uit 2001. Zal dan (ook) niet echt in de smaak vallen. Ondanks dat het weleens door mijn hoofd geschoten is om hem weg te doen (inruilen) kon ik het op het moment supreme niet over mijn hart krijgen.

Veel draagplezier in iedergeval!

Groet,
Indo

van harte ,

ziet er goed uit , veel plezier ermeeā€¦

Gefeliciteerd, dit is nou ingetogen chique.
Geniet er jaren van!

dit is een topper (tu)

Mooi Jaap-Wim. Dit is toch wel een blijvend blijverdje ??? :wink:

gr,
Hans Mennink
(1 Rolex, een 16760 GMT II uit 1984)

Hij is erg mooi. Ik heb hem ook gehad,maar vorig jaar ingeruild voor een submariner 16613.
Wellicht doe je dat over een tijdje ook. Tot dan, in ieder geval veel plezier ermee.

Gr.JanJ.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Jaap-Wim! De datejust past perfect op je pols zo te zien.

Veel plezier ervan.

Groet, Mark