Nieuwe aanwinst: ROLEX

Ja, dan eindeljik een Rolex in huis! Een prachtige Datejust. Ik weet dat de meeste hier Rolex niets vinden dus ik zou zeggen, geniet van de foto’s:

Bedankt voor het kijken. :smiley:

Euh, IK vind hem alleszins geslaagd !

Een witte (zilveren ? ) wijzerplaat wordt door velen niet zo gesmaakt omwille van de leesbaarheid, maar ik vind dat deze best nog meevalt.

Enne, dat het nu ROLEX, CASIO, VACHERON-C, of zelfs SWATCH is… niks van aantrekken.

JIJ vindt hem mooi, dat is het belangrijkste.

Je kan geen grote klokken dragen zeg je, wel “smalle” polsen hebben dan ook weer dat voordeel: deze Datejust past je als gegoten !

Ik zou zeggen: Wear it in good health ! (tu)

dit is toch een zilveren plaat ?

Jaap-Wim, gefeliciteerd, mooie aanwinst !

gefeliciteerd JW, hij ziet er netjes uit. Persoonlijk vind ik het jammer dat de minerva heeft moeten wijken en deze " ervoor in de plaats " is gekomen. Maar ik neem aan dat je de nomos nog hebt ? die valt wel een beetje in de categorie van de minerva qua uitsraling.

veel plezier met de datejust !

Prachtig horloge. Gefeliciteerd.

Draag jij je horloges altijd rechts?

hij is simpel en daardoor juist erg mooi.
veel plezier ermee.

(tu) Hij is zeker heel mooi, een tijdloos model van Rolex.
Gefeliciteerd en veel drag plezier.
gr.

Yuen Tai

Ik vind hem prachtig, mooie combi met die stalen band. Past perfect om je pols.

Of de meesten hier op het forum een Rolex niks vinden ? Misschien zou daar eens een onderzoekje aan gewijd moeten worden ?
Zitten er toch zat met een GMT hier :slight_smile: Yuen en ik houden het op vintage modellen.
Mooie klok Jaap-Wim (tu) perfecte fit zo te zien.
en ik draag mijn horloge ook rechts

Bedankt allemaal, ik dacht dat Rolex nu finaal afgekraakt zou worden, maar dat valt me reuze mee! (tu)

Ja, ik draag m’n horloge altijd rechts, nog iets van heel vroeger. :slight_smile:

En idd misschien leuk om 's te peilen wie er allemaal een Rolex hebben.

  • Highspeed (Hans)
  • Andre
  • Yuen Tai
  • Seamaster
  • RichardT (uiteraard :wink: )
  • … en ik dan, maar wie nog meer?

ps Andre; dit is ook een vintage, uit '89 maar liefst. Maar ziet eruit alsof ie gister van de band rolde. :smiley: Kompleet met doosjes, papieren en bon.

Mooie aanwinst, JW…Gefeliciteerd!

Enne…voeg mij ook even aan het lijstje toe. Dat je dat niet weet…:wink: Een GMT II

Gefeliciteerd met je aanwinst, uiteindelijk maart het geen snars uit wat “wij” vinden, jij bent er toch heel blij mee!?

Mooi Horloge Jaap-Wim ik had er ook een mag ik vragen wat zo.n klokje nu moet kosten?
stuur maar een pb

super mooi klokkie…strak…en puntgaaf…congratulations!

Heel erg mooi…

Geniet ervan

Ik sluit me aan bij de positieve reactie’s. Een prachtige klok. Mooie rustige kleurstelling die mij in elk geval zeer aanspreekt. Veel plezier ermee.
groet
Harald

Dat is nou één van de redenen waarom ik een Rolex kan waarderen, bijna 20 jaar oud en of ie gisteren gemaakt is :slight_smile:
Rolex word meestal alleen afgekraakt om het image, bijna nooit omdat er iets mis is met de kwaliteit ,

groet André

.

Ik hou niet van “bling-bling” Rolexen, maar deze stalen Vintage Rolex is wel de moeite waard.

Arjay

Jaap-Wim, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!