Nieuwe aanwinst: Rolex

Ik kan de datumvergroting niet goed niet goed zien, ik heb enige twijfel over de echtheid. Kan je het serienummer zien?

PetrusH Schreef:

Ik kan de datumvergroting niet goed niet goed
zien, ik heb enige twijfel over de echtheid. Kan
je het serienummer zien?

Ben dan geen Karel, maar weet toevallig wel dat alles bij dit horloge zit, doos/boekjes en de aankoopnota, gekocht bij S&C Utrecht. Geen reden tot twijfel dus.

het serienummer geeft een redelijk beweijs voor een echte, imitaties hebben dat meestal niet, hebben tegenwoordig wel een 2.5 vergroting

waar de armband aan het horloge zit bij het zes cijfertje, onder de verbinding

Heren,

Ik zou het serienummer niet in zijn geheel op welk forum dan ook publiceren, alleen de eerste drie cijfers, die geven aan in welk jaar het horloge gefabriceerd is.
Een volledige nummer kan door malafide lieden gebruikt worden om fakes echt te laten lijken. En zoals bijna alles op internet kan iedereen in de wereld met een internet aansluiting ook jullie topics en replies lezen en ge/misbruiken.

Groeten, Tom Vreeken.

die fakejongens hebben geen forum nodig, als je een replica kan namaken is het opzoeken van een serienummer op het net heel eenvoudig in vergelijking met de fabricage van het horloge. De meeste fakes hebben echter geen serienummer, waarschijnlijk omdat die niet direct zichtbaar is, dus neemt men de moeite niet. alleen de echte replica’s hebben wel een serienummer, zelfs met papieren. Je kan die alleen onderscheiden van een echte door het horloge open te maken. Er staat namelijk op het uurwerk zelf geen rolex.