Nieuwe aanwinst: Rolex

Hallo allemaal!

Eindelijk weer een echte nieuwe aanwinst! Eigenlijk was het heel onverwachts en is het allemaal heel vlug gegaan. Ik zat zo op DZVL te kijken bij het “te koop aangeboden” forum (because you never know!) en ineens zag ik een mooie Rolex Explorer II voor een best goede prijs te koop staan. Even nagedacht, en gelijk de eigenaar ge-pm’d! De volgende dag werd ik hem gebeld en voor de dag erna afgesproken. Hup, in de trein naar Zwolle en al snel was het horloge van mij!

De Rollie is meer dan compleet, bezelbeschermer, alle tags + stickers, de boekjes, het kalendertje en zelfs de aankoopbon!
Nou heb ik dit horloge al eerder gehad, maar later verruild voor een Panerai (die achteraf misschien toch lang niet zo leuk was als de Exp II). Ik heb er altijd spijt van gehad en nu, ongeveer een jaar later heb ik de witte variant om mijn pols. Ben dolsgelukkig :smiley:

Heren, ik presenteer u, de Rolex Explorer II (p-serie)
Ik beloof snel mooiere foto’s bij daglicht.



Oja, dit is trouwens mijn oude, haha…

Ik kan begrijpen dat je daar heel erg blij mee bent. Gefeliciteerd met je oude bekende!

Mooie klok. Op de tweede foto is de zwarte indice op de bezel tussen de 18 en 20 vervaagt. Op de eerste foto is het weer diepzwart. Heb je dat bijgewerkt?

Ligt aan de foto :S Hij is gewoon helemaal zwart…
Nare lamp! Goed gezien trouwens =)

Erg mooi!

Gr, Steven

Mijn beste, karel

Wel bekome het u.
Proficiat met deze schoonheid der ‘Haute Horlogerie’. Een majestueus horloge welke menig pols kan bekoren, doch maar tot enkele zal behoren.

Veel genot met het koesteren en vooral dragen van dit prestigieuze horloge.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Van harte met je aanwinst, hij is weer sjiek hoor, veel plezier ermee en koesteren en niet verkopen hé. (tu)

Bedankt voor de leuke reacties!!

@ Tissot 62,

Het is een heuze eer dit horloge te dragen! Bedankt!

Bericht is al aangepast. Kan je binnenkort eens een collectie foto maken? Heb je nog die SKX duiker en de Monster bijv.? Of alleen deze nu.

SKX duiker heb ik niet meer, de rest nog wel. MOrgen maak ik even een mooie collectiefoto!

Ik pm je vanavond of morgen nog even

in 1 woord: Gaaf !

Mooie Rolex, klasse! (tu)

Wees er zuinig op…maar wel dragen natuurlijk :wink:

Mooie klok !
Geniet ze ! (tu)

Bij Rolexen let ik altijd heel scherp op. :wink:

Je ziet ze minder vaak dan de GMT-Master’s, en daarom misschien wel veel leuker om te dragen.

Veel plezier ervan.

Ruud

Prachtig, gefeliciteerd! Ik vind hem trouwens met witte wijzerplaat ook nog eens mooier dan met een zwarte, dus eind goed, al goed! :slight_smile:

Hij is fraai! Veel plezier ervan!

Zo doe je dat! Mooie klok, Karel! (tu)

Bedankt voor de reacties!
Heb vanmiddag wat foto’s gemaakt en gooi ze nog even in dit topic!









(tu) mooi!

Veel plezier ermee.

WW