Nieuwe Aanwinst! Royal Oak 15300

Schitterend! 1 van de must-haves uit de hogere prijsklasse!

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

Veel draagplezier toegewenst!

p.s. snel toegeslagen op UF zag ik :wink:

1 like

Gave aanwinst van harte gefeliciteerd :ok_hand:

Grail, perfecte kleurcombi
Proficiat

Gefeliciteerd, deze zien we hier te weinig. Zal wel iets met de prijs te maken hebben😉

Mooie klatser! Gefeliciteerd.

In een woord. Prachtig!

Heel erg mooi!

A dream 'came true! Prachtig.Gefeliciteerd.

Top horloge!!! (en die verse service, 5 jaar onbezorgd aan de pols…) Super!

1 like

Gefeliciteerd!! Ziet er schitterend uit zeg.

Ja bij AP, tof dat je met je nagel het relief kan voelen. Zo anders dan bij de Rolex polish.

Uiteindelijk via Chrono24 gevonden. Bij Wilfart in Nurnberg. Goeie kerel. Fijne transactie

ja ik heb de 41mm ook aangehad (15400) maar dat werd meteen teveel.
Dit draagt een beetje als een SubC qua oppervlak maar dan wat dunner.

En die band is NIET normaal comfortabel. Echt zo next level.

1 like

Thanks! Het is eigenlijk geen switch hoor. De Rolexen blijven in de doos. Een mooie aanvulling is het zeker!

1 like

Wat een luxe zo’n topper aan de pols !
proficiat !

Subliem hoor! Ben in 2007 uitvoerig bij AP in Le Brassus geweest, o.a. op de polijst/satineer-afdeling. Die mensen nemen hun werk HEEL serieus.

Ik zal er waarschijnlijk nooit een hebben, maar heb wel een afspraak voor de AP VIP-lounge op de SIHH de 19de aanstaande. Zal er ook 's eentje passen. :sunglasses:

Er zijn nog tickets verkrijgbaar trouwens, Palexpo, Geneve. Dat moet er ook nog wel af kunnen toch…? :wink:

Heel veel draagplezier gewenst!

3 likes

Dat klinkt eigenlijk wel als een heel leuk uitje! Wanneer valt ie dit jaar?

De 19de januari! Enne - stuur even een mailtje naar AP voor een reservering voor hun VIP-lounge. Ik PB je het directe e-mailadres van de betreffende dame wel even.

Wauw dat is een mooie aanwinst!!! Heel veel draagplezier en hoop nog veel foto’s voorbij zien komen!