Nieuwe Aanwinst! Royal Oak 15300

Wat een geweldige aanwinst! Veel plezier ervan! :grin:

Prachtig horloge en voor mij de mooiste AP! Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! :+1:

Het ziet er echt nog als nieuw uit! Ik denk dat je hier geen slechte zaak hebt gedaan :slight_smile:

Heel mooi! Van harte! Is de dial nou zwart of blauw?

Zodra ik de lotterij win gaat dat een van de eerste aankopen worden!

Wat een perfecte balans tussen subtiliteit en aanwezigheid op de pols. Wat een beauty. Mijn grail. Al sinds heel heel lang. van harte met deze prachtige AP. Heeft deze een zichtbodem, of gewoon metalen deksel?

Zwart. Blauw is natuurlijk ook prachtig maar in deze staat niet te vinden of niet te betalen.

1 like

Met de zichtbodem

1 like

Wauw wat een schoonheid!! Vond 'm tot enige tijd geleden helemaal niets, maar begin hem steeds meer te waarderen! Zal nog wel heel wat jaartjes duren, maar hij heeft plaatsgenomen op m’n wishlist… Na de submariner.

Proficiat met deze bijzondere aanwinst.

Ik wil er ook een en hou watch2day dus in de gaten :slight_smile:

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd ermee!

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

Wow! Droomhorloge!

Wat een gaaf ding zeg!! Is zo’n AP nou echt heel veel duurder dan een Rolex? Wel heel veel exclusiever in ieder geval!

Ik denk dat het prijsverschil op dit moment te overzien is. Een AP in een goede conditie vinden is alleen wat moeilijker omdat het aanbod een stuk minder is.

Prijsverschil is nog behoorlijk hoor

Nieuw minimaal het dubbele bedrag van een soortgelijke Rolex.

Ik zie het. Ik dacht dat de 15300 minder dan 10K deed. Blijkbaar zitten ze gebruikt al rond de 13-15K.