Ik verzin de meest gekke redenen om een horloge te kopen. Nu dus een danshorloge. Want zo een flinke bobbel in de broek zit ook niet echt lekker voor je danspartner
Waar laat je dus je telefoon tijdens de danslessen?
Tja, gezien m’n andere post kunnen jullie het misschien al raden… weer om de pols! Ditmaal een iets netter model.
Dit is niet m’n eerste, dus ik weet wel een beetje wat ik kon verwachten, algemene info:
-het is een simpele beltelefoon, met wat standaard extra opties. De audiospeler vind ik zelf erg prettig, om tijdens fitness ook muziek te kunnen luisteren. Meeste ondersteunen namelijk ook bluetooth a2dp, videospeler, agenda, wap browser en soms wat spelletjes, ebook reader e.a. programma’s.
Het is geen smartphone, dus meestal kun je er geen apps op zetten.
-sommigen zijn uitbreidbaar met microsd kaarten
-accus gaan redelijk mee. In standby een paar dagen (3 tot 5). Maar met bellen gaat het best hard achteruit.
-accus zijn na een paar jaar (3 jaar) vaak dood. Ik bedoel, heb zelfs nog een Nokia 6610 waarvann de accu het nog doet (ok, kan er geen dagen meer mee doen, maar voor 13 jaar vind ik dat best verbluffend). Deze starten gewoon niet meer op. Gelukkig krijg je er vaak 2 accus bij je telefoon, maar daarna is levering moeilijk. Maar ach, tegen die tijd is er weer iets nieuws.
-ik zou het niet als hoofdtelefoon gebruiken, want daar is ook het scherm wat klein voor om comfortabel namen in te typen, en helemaal smssen is prielen.
Wel leuk voor erbij.
-handige van deze is dat je 2 simkaarten gelijktijdig kunt gebruiken.
leuk ding, maar geef mij maar een gewone gsm om te bellen, het lijkt me helemaal niks. maar goed ik hoef er niet mee te lopen;)
toch veel plezier ermee.
Als gadgetfreak zijnde vind ik dit leuk! Maarre… Tip: wanneer je danst, geen telefoon opnemen. Staat een beetje ongeïnteresseerd naar je danspartner toe;)
Je bent een vaste klant van Q branche aan het
worden.
Groeten aan miss moneypenny.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
( Zo denken er wel meer over me
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties. En natuurlijk is het (vind ik tenminste) geen goeie vervanger voor een normale telefoon. En ook geen vervanger voor een horloge. Alleen al maar omdat ie al geen rotor en balans heeft.