Mijn Barton strap lag al te wachten op deze en eergisteren was hij eindelijk binnen. Na veel reviews te hebben gelezen wilde ik wel eens weten of San Martin echt zo veel waar voor je geld is. Ik kan wel zeggen dat dit allemaal 100% klopt. Voor 200 euro een bronzen exemplaar die prima is afgewerkt en een Seiko uurwerk in zich heeft. Hij wordt op een leren band geleverd maar de rubberen Barton strap leek me beter. Wat een prima banden zijn dit trouwens. Ik sluit niet uit dat er ook nog eens een 62mas hommage komt. Hier wat foto’s. Kijken hoe hij patineerd en anders lekker klooien met citroensap om hem weer als nieuw te krijgen…
Gefeliciteerd met je aanwinst ziet er goed uit
Mooi! Van harte.
Leuke aanwinst maar…ehhh moeilijk hè stoppen…
Deze was nog onderweg nadat dat ik de stop aankondigde dus…
Gefeliciteerd, dat is een mooie aanwinst
Heel mooi!
Ja, die Chinezen maken leuke hommages in andere materialen dan de oorspronkelijke.
Dit merk heeft ook een aantal oorspronkelijke modellen (tenminste waar ik niet van weet of die zijn gekopieerd) met kussen-vormige kasten. Ook is het bij bepaalde modellen mogelijk om ze verkrijgen met Zwitserse uurwerken.
Hoe dan ook, gefeliciteerd, leuk om een turtle in brons te hebben!
Gefeliciteerd !
Grappig brons
Nooit van gehoord, maar leuk klokje!
Wat een joekel veel draagplezier.
Lekker kleurtje. Ik zie die San Martins ineens overal opduiken lijkt het.
Leuk horloge, grappig een turtle in brons.
Gisteren even boven een bakje met azijn gehangen. Leuke groene aanslag maar ga hem weer een citroenbehandeling geven zodat ie weer gaat glimmen. Best leuk dat klooien met een horloge.
Wilde eigenlijk dit effect krijgen maar daarvoor moet ik amoniak halen.
Mooie klok, maar wel even uitkijken met dat express “patineren”… De bezel komt nl op den duur vast te zitten.
Toch belangrijk zo’n draairing, als je Spartaans een eitje wilt koken
Mede naar aanleiding van dit topic, zojuist op Aliexpress een bronzen exemplaar besteld. Ben benieuwd.
Ga je geen spijt van krijgen…
Dank! Welke Barton silicon band had jij besteld? Zwart met gouden gesp? Ziet er namelijk erg mooi uit.