Nieuwe aanwinst (Sawtooth)

Een tijd terug liep ik toevallig tegen een advertentie aan op WUS van een man die een sawtooth verkocht. Hij vroeg hier (naar mijn mening toen) een flink bedrag voor en ik was verbaasd aangezien de sawtooths enkele jaren geleden voor veel minder (nieuw) verkocht werden.

Even een topic gemaakt op HF met de vraag hoe het kwam dat de sawtooths zo in prijs waren gestegen. Antwoord was simpel: ze worden niet meer gemaakt en worden steeds zeldzamer. Oke, voor mij dus een reden om toch op zoek te gaan naar een sawtooth.

Een goede week later liep ik via een buitenlandse verkoopsite tegen een blauwe sawtooth aan. Zonder na te denken gekocht en een week later lag hij op de deurmat. Ding was zo smerig als de pest, de bezel draaide gewoon niet, het glas was bekrast en er zat condens onder en de band was helemaal gepolijst.

Ik heb ook weer iets gekocht… In het verleden wel eens wat afgenomen van Rob (Monsterwatches) en dus besloot ik met hem contact op te nemen om nieuwe pakkingen en glas er in te laten zetten. Bewust geen saffier, want ik wilde de sawtooth origineel houden. In de tussentijd een Wjean mesh-band gekocht voor op de zaagtand.

Ik weet nog niet of ik hem houd of weer verkoop. Hij is nogal groot, maar ook nogal mooi :wink:

Excuses voor de grote foto’s, sinds ik een nieuwe telefoon heb worden ze met photobucket zo groot. Iemand enige idee hoe ik dit kan aanpassen? De kwaliteit gaat ook ontzettend achteruit

foto’s aangepast op verzoek (mcfr))

proficiat!

betreft foto vraag, misschien dat men op tweakers meer weet.

Prachtig, vooral de golfjes op de wijzerplaat (vond dat bij de Seamasters ook altijd zo mooi).
Ideaal dat we iemand als Rob in ons midden hebben!

Dijk van een klok! Met een beetje weemoed denk ik aan de mijne terug…

Mooi hoor, gefeliciteerd!

Nu zijn de foto’s goed, dank.

Bedankt voor de complimenten mannen

Mijn beste,

Een fraai horloge en prima foto’s hoor. Met name de laatste foto!!
Veel draagplezier er mee.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

proficiat!

nice, gefeliciteerd

Congrats brother :)-D Heerlijk groot in beeld gebracht. De bracelet zit echt geweldig :slight_smile:

Mooi mooi mooi mooi!
Zit ook geweldig, voor zo’n grote klok

Ziet er weer als nieuw uit, veel plezier ermee!

Nogal mooi, ja ! Nou ja, zeg maar rustig schitterend (tu)

Zeker fraai, de mijne is al jaren geleden ingepikt door mijn zoon, niet van zijn pols te branden.

Veel plezier er mee

grpetjes Lenno