Leuk verhaal, en gefeliciteerd met deze topper!! (tu)
Prachtig horloge en dito foto’s. Mocht ik nog een keer de middelen hebben dan staat deze Rolex zeker op de shortlist.
Leuk verhaal en mooie foto’s.
Top! Gefeliciteerd. GENIETEN!!!
Hoi Dreski,
Ik heb net even naar je wishlist gekeken. Voor welke ben je dan nu aan het sparen?
De Submariner goud/staal?
Michel
Wat een mooi horloge! Daar zal je heel veel plezier van hebben:)
En je moet toch wel durf hebben om een nieuw horloge meteen aan deze extreme weersinvloeden bloot te stellen(tu)
Vooral die ‘waterval’, stel je voor dat de nieuwe aanwinst door de stroom wordt meegesleurd… Ik moet er niet aan denken:D
Dat is zo. Maar dat geldt voor heel veel dingen. Hoe meer moeite men moet doen op een bepaald doel te bereiken (in werk, kopen van luxe goederen maar ook in je welzijn) des te trotser je bent als je het gestelde doel bereikt.
En het leuke is: de gemiste vakantiedagen ben je zo vergeten, maar een Rolex kan de rest van je leven mee, dan kun je er elke dag van genieten.
Poeh hee, wat phylosofisch zo vroeg op de avond.
Michel
(:D(:D(:D(
Dan was ie de vijver van mijn ouders terechtgekomen.:D:D
Hadden de vissen kunnen kijken wanneer de lente weer begint. Wel af en toe een stukje mee zwemmen, anders stopt ie:D:D
Michel
wrx Schreef:
Hoi Dreski,
Ik heb net even naar je wishlist gekeken. Voor
welke ben je dan nu aan het sparen?
De Submariner goud/staal?Michel
Het sparen geeft me altijd een dilemma. Op het moment dat ik het bedrag bij elkaar heb ga ik me schuldig voelen en gaat een deel of meestal het hele bedrag weer op aan het gezin. Dat is vaak ook de reden dat ik wat goedkopere aanschaffen heb gedaan in het verleden. De Submariner zal er niet snel komen denk ik of er moet iets moois gebeuren met pokeren.
Mijn doel is wel om zo een 2000 euro te sparen. En deze vind ik dan erg mooi.
Maar wie weet hoe ik er over denk als ik het geld bij elkaar heb.
Dreski,
Ik moet zeggen dat ik dit dilemma niet heb (geen gezin), maar wel 100 keer de overweging heb gedaan of het verstandig was om een dergelijke grote uitgave te doen. (Gelukkig toch gedaan;))
Wel heb ik gemerkt dat, nu ik enige tijd met horloges bezig ben, de grenzen m.b.t. prijzen vervagen dan wel opschuiven. Je begint het normaal te vinden dat bepaalde horloges ettelijke duizenden euro’s kosten. Onze hersenen doen rare dingen met ons. Maar dat wil nog niet zeggen dat je ze met het gemak als van een brood koopt, gelukkig hebben de meeste onder ons nog een rationele blokkade.
Andere forumleden bekend met dit fenomeen?
Toch hoop ik voor je dat die Planet Ocean eens in je collectie kan komen. Daar zul je absoluut geen spijt van krijgen. Naar mijn mening samen met de speedmaster de mooiste van Omega.
Rest mij dan ook niets anders dan je heel veel succes te wensen met het pokeren. Misschien zien we dan binnenkort wel een topic van Dreski “Nieuwe aanwinst: PO” :~
Michel
Fenomenaal!
Wat ontzettend gaaf wrx. Een prachtig nieuw horloge maakt een mens gelukkig.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Zelf ben ik helemaal geen Rolex fan, maar vindt dit een erg net / mooi horloge.
Net zoals de Omega die Dreski laat zien, maar gewoon niet de klik dat ik er zoveel geld voor opzij zou leggen.
Nou moet ik wel zeggen dat ook ik wel een gezin heb, en ook niet zoveel geld voor mijzelf opzij zou leggen.
Wat ik ook erg tof vind is dat je hem gelijk in de sneeuw “gooit” voor een paar mooie foto’s.
Maar het gevoel ken ik , sparen, kiezen, oooh die is ook mooi, nee het wordt toch die, heerlijk, en leuk beschreven.
Heel veel plezier ermee.
Ow, op de valreep toch nog een vraagje, verzekeren jullie zo’n horloge nou?
En dan bedoel ik eigenlijk niet zozeer tegen diefstal, maar meer voor als er iets mee gebeurd tijdens het dragen, of kan dat niet?
Na de foto’s nog is bekeken te hebben viel me iets op. Rechtsboven aan het groene owners-mapje is een grijs ‘stiftje’ te zien. Wat is dat?
Een kleine ‘tool’ waarmee je de band kan verwijderen (als je een beetje handig bent) of de sluiting kan verstellen.
Prachtig horloge, een topper!! :~
Mooi dat je hem nog hebt kunnen krijgen, want de Deepsea vind ik namelijk minder mooi.
Foto’s zijn…(tu)