Dat ziet er goed uit, mooie kleur wijzerplaat ook
(tu)
Veel draagplezier!
By the way: een wristshot met het uitzicht van
Dallas op de achtergrond zou mooi zijn.
Dank
Ik zit op het moment in Richardson, dat ligt tegen Dallas aan. Dus āevenā een shot maken is wat lastig, maar dit weekend ga ik weer de hort op, dus ik ga mān best doen!
Dat ziet er goed uit:). Jammer van de Europeesche importeur.
Is het trouwens niet zo dat de fabrikant de prijzen bepaald en niet de importeur?
Dat is wat ik altijd begrepen heb bij de prijzen van de gevestigde horloge merken in Nederland.
Dat ziet er goed uit:). Jammer van de Europeesche
importeur.
Is het trouwens niet zo dat de fabrikant de
prijzen bepaald en niet de importeur?
Dat is wat ik altijd begrepen heb bij de prijzen
van de gevestigde horloge merken in Nederland.
Volgens mijn bepaald de fabriek normaal een āadvies prijsā en of, en zoja hoeveel je mag afwijken. Hoe het bij Chinezen gaat, geen idee
Een kort vergelijk van een willekeurig horloge (chronograaf M190S) op beide sites leert dat de .eu site een prijs vraagt van 800⬠en de US site⦠479$, de helft dus!
Trek je conclusie.
(Ook mooi trouwens)
Mvg.
Okki
PS.
Wie gaat er binnenkort naar de US? Ik zou graag mijn bestelling willen doorgevenā¦
Ik ga later dit jaar voor een paar weken naar de VS. Raad eens wat ik vooraf ga doen!
Maar goed, de fabrikant wil toch geld verdienen? Als de gemiddelde potentiele koper doorheeft dat hij in Europa genept wordt door de importeur, dan moet ze toch een lichtje gaan branden. Een mailtje aan de fabriek misschien?
't Is jammer van die enorm hoge verzend kosten vanuit de US, maar dat kost het nou eenmaal. Hij had mij het ook aangeboden, maar dan mocht ik hem niet showen op WUS. En aangezien ik toch naar Amerika ging, kon ik die $35 in mijn zak steken (en ik heb nog extra korting gekregen, vanwege een aantal dienstenā¦)
't Is jammer van die enorm hoge verzend kosten
vanuit de US, maar dat kost het nou eenmaal. Hij
had mij het ook aangeboden, maar dan mocht ik hem
niet showen op WUS. En aangezien ik toch naar
Amerika ging, kon ik die $35 in mijn zak steken
(en ik heb nog extra korting gekregen, vanwege een
aantal dienstenā¦)
Martin
En weet jij ook of er korting kan worden geregeld als er meerdere van dit forum 'n Sea-gull willen?
Een mini inkoop actie wellicht want jouw model vind ik echt super!
Martin
En weet jij ook of er korting kan worden geregeld
als er meerdere van dit forum 'n Sea-gull willen?
Een mini inkoop actie wellicht want jouw model
vind ik echt super!
Hem kennende is dit wel te regelen. Praktisch lijkt het me lastiger. Of je moet ze allemaal individueel verzenden, en betaal je dus $35 extra per horloge, óf je vertuurd ze tegelijk en de douane gooit er een hoop bij op.
Ik denk dat je bij een paar liefhebbers wel onder de $150 inclusief verzenden uit moet komen. Maar dat is dan nog steeds niet echt korting.
Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent want op afstand lijkt het net of je een Jaeger-LeCoultre draagt. Lees ik nu ergens dat ze juist van het kopieer imago af willen komen? Dan is dit volgens mij niet de juiste weg. Doet me een beetje aan de Alpha-Rolex of de Kadloo-Omega denken etc.
Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent want
op afstand lijkt het net of je een
Jaeger-LeCoultre draagt. Lees ik nu ergens dat ze
juist van het kopieer imago af willen komen? Dan
is dit volgens mij niet de juiste weg. Doet me een
beetje aan de Alpha-Rolex of de Kadloo-Omega
denken etc.
Hij lijkt inderdaad op een JLC. Daar kwam ik trouwens pas achter nadat ik besloten had hem te kopen. Er zitten trouwens ook een paar veschillen in, waarbij het formaat voor mij het belangrijkst is.
Grappig dat mensen bij Chinese horloges meteen altijd de inspiratie bron weten te vinden, terwijl daar bij Precista, Steinhart of Seiko, om maar een paar te noemen, daar nooit wat over hoort.
Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent
want
op afstand lijkt het net of je een
Jaeger-LeCoultre draagt. Lees ik nu ergens dat
ze
juist van het kopieer imago af willen komen?
Dan
is dit volgens mij niet de juiste weg. Doet me
een
beetje aan de Alpha-Rolex of de Kadloo-Omega
denken etc.
Hij lijkt inderdaad op een JLC. Daar kwam ik
trouwens pas achter nadat ik besloten had hem te
kopen. Er zitten trouwens ook een paar veschillen
in, waarbij het formaat voor mij het belangrijkst
is.
Grappig dat mensen bij Chinese horloges meteen
altijd de inspiratie bron weten te vinden, terwijl
daar bij Precista, Steinhart of Seiko, om maar een
paar te noemen, daar nooit wat over hoort.
Helemaal mee eens. Noem mij eens een origineel horloge. Weinig nieuws onder de zon hoor al gaan sommige merken natuurlijk wel erg ver maar laat die chinezen maar schuifen.