Nieuwe aanwinst | Seagull 1963

Goed idee! Wie zet 'm op?

Zo als reeds medegedeeld : “” Ik heb er reeds twee , Seagull’s , maar voor een mooie derde , via een nieuwe actie , ben ik ook van de partij ! ""
Hartelijke groet ,
Peter Peters

Ja aktie aktie!

Wellicht kan iemand een indicatie geven van de prijs van een dergelijke klok als-ie gezamenlijk wordt ingekocht…?

ik doe ook mee

ziet er goed uit, Gefeliciteerd!!

Groet Arno

Hallo allemaal,

Zoals ik eerder vermelde komt dit horloge uit Hong Kong. Afgelopen zomer zag ik op Watchuseek een topic over deze Seagull en een emailadres van iemand die er mogelijk aan zou kunnen komen. Ik heb deze persoon toen een email gestuurd (cnmark…) adres weet ik niet meer. Ik hoorde er eigenlijk niets meer van dus was ik de Seagull eigenlijk al weer vergeten.

In augustus kreeg ik plotseling een mailtje vanuit Hong Kong van Markus Bahlmann, of ik nog interesse had in de Seagull. Hij had er een aantal binnen gekregen en had ze allemaal getest op werking en nauwkeurigheid. Omdat ik deze persoon helemaal niet kende heb ik hem eerst maar eens om referentie gevraagd. Na wat gezocht te hebben via Google en Watchuseek was ik overtuigd en heb ik via Paypal het geld overgemaakt.

Op Watchuseek zijn dus veel positieve reacties te vinden over Markus. Hij is een Duitse ingenieur/manager die voor langere tijd is uitgezonden naar Hong Kong.

Email: markus.bahlmann@gmail.com

Markus Bahlmann
aka cnmark on most watches boards, MarkB on PMWF
MBwatches@gmail.com (watches contact)

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die Markus kennen van een of ander forum.

Wellicht is het handig als een iemand contact opneemt met Markus om te vragen of er nog Seagull 1963’s beschikbaar zijn.

Ik zou dat wel kunnen doen en hem vragen naar de mogelijkheden.

Groet, Mark

beste allen,

ik wil het eea wel op pakken. als er nog seagulls beschikbaar zijn dan zal ik de aantallen en prijsen door geven aan de geintereseerde.

Grt,

jeffrey

Dat is mij ook best, Jeffrey.

Als alle geïnteresseerde zich even melden, via pm, bij Jeffrey (Urban), dan weet hij in ieder geval over welke aantallen hij moet onderhandelen met Markus.

Groet, Mark

ALs de korting interessant is neem ik er 1!

de email is inmiddels verzonden. Zodra er meer duidelijk is dan post ik het hier.

grt,

Jeffrey

Ik ook.

gr.
Peebee

ik ook eventueel!

Ben benieuwd! Heb eventueel ook wel interesse