Nieuwe aanwinst : Seamaster 300M Ceramic (black)

Na lange tijd rondgekeken te hebben naar een 2e hands Seamaster, onlangs de knoop doorgehakt en vorige week op pad naar de juwelier waar ik al eerder kon slagen.
“Helaas” was de blauwe versie (want die wilde ik hebben :wink: ) net die week verkocht.

Ik zeg wel helaas, maar toen de verkoper voor stelde om dan maar even een zwarte te proberen, al was het alleen maar vanwege de pasvorm, gebeurde dat waar ik al voor vreesde.

Mij eerste “mwa” werd niet veel later gevolgd door “is toch ook wel mooi”.
Hele tijd draaien en kijken naar pols en spiegel. Ik begon 't steeds mooier te vinden. Om toch ook de blauwe versie te kunnen vergelijken, legde hij er een blauwe Seamaster Chronograph naast.

Naast elkaar, vond ik de zwarte versie wat neutraler. Tevens zie je deze minder vaak.
Toen de kleur bepaald was, volgde nog een kleine versie van handje-klap. :innocent:
Dat duurde niet heel erg lang, en voordat ik 't wist was ik de eigenaar van een gloednieuwe Seamaster en een fles bubbels. (toch een leuke geste van de verkoper)

Sindien 't ding al een hele week om de pols.
Conclusie : heerlijke klok, fijn af te lezen. Ook in 't donker. Een waardige aanvulling op de kleine collectie.

Groeten,
Nick

7 likes

Topklok!

1 like

Echte aanrader
Ik heb dezelfde ook in zwarte versie komt je niet vaak tegen
Veel polstijd nog

Dev

Gefeliciteerd met deze topper!!

Mijn beste,

Proficiat met deze fantastische verworvenheid!!
Een horloge ‘voorbeeldig in zijn soort met blijvend gezag’

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Goede keuze!

Erg mooi. En inderdaad zwart past overal bij.

Mooi man, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd !
Schitterende klok man :+1:!

Pieter.

Schitterende klok! Gefeliciteerd en veel draagplezier ervan!

Ik heb ze destijds naast elkaar gezien en voor mij was de keuze snel gemaakt. Ik vond de zwarte veel meer stijl hebben en tijdlozer. Heb er al jaren veel plezier van. Veel plezier ermee.

Heel mooi, gefeliciteerd!

Super! Geniet ervan!

gr, HJR

Erg mooi.

Heel gaaf!

Veel draagplezier

Super klok! Ik vind de zwarte denk ik ook leuker. Althans deze versie, de oude versie met de golfjes op de dial vond ik dan wel weer leuker in het blauw denk ik.

Proficiat, veel plezier er mee

Een seamaster is altijd goed!

Mooie klok, tijdloos (qua ontwerp dan he…). Draag um met trots!

WoW! Heb 'm hier ook zien liggen. Merkte op een gegeven moment dat ik zat te staren :wink:.
Veel plezier.

Mooie aanwinst!
Groeten van de blauwe broer.