Nieuwe aanwinst Seamaster automatic kaliber 1010

van harte , leuke klok in erg nette staat (tu)

Zeer mooie en net uurwerk.

Mooi, hoor. Vierkant zien we niet zo vaak. Nou ja, afgezien van het orgel van Marc dan.
Veel plezier ermee.

Mooi horloge, ik houd wel van dit soort vintages, maar het lijkt me meer een horloge om te hebben, dan een om te dragen.
De band staat er erg goed bij, wat is de orginele band?

groeten,

Stefan

Ik weet nog wat de originele band geweest moet zijn. Daar wordt nog aan gewerkt (speuren…). Het horloge draagt overigens prima en dat terwijl ik normaal geen U-boot achtige horloges draag. De metalen Aristoband draagt overigens soepel en is zeker met warm weer te prefereren boven en mooie leren band.

groet hans

Ik heb het aan de andere kant ook al gezegd: prachtig zo’n “auwe kloemel”.

Krabong wat doe je hier, terug in je DZVL-hok! :slight_smile:

HANS!!! Laat dat nieuwe bandje uit Keulen eens rap zien… (:smiley: (:smiley: (:smiley: (:smiley:

Uitgebreid “Keulenverslag” van uw beiden aub zsm :smiley:

Keulen…tsja… weer eens veel weisbier und weiswein gedronken…beetje gegeten. Het was een heel gezellig dagje. Maar op het vlak van horloges vond ik het voor mezelf minder leuk. Veel variatie in merken en gelukkig ook voldoende zakhorloges. Enorme hoeveelheden Rolex (je zou bijna denken dat het met de exclusiviteit wel meevalt) en flink wat Speedmasters. Maar overal marktconforme prijzen of duurder, nergens koopjes. Onder de 400 / 500 heb ik niets fatsoenlijks zien liggen.

Kortom, gezellig maar niet gescoord. Op 2 flacons polywatch en een pincet na.

Hij schept een beetje op hoor, volgens mij heeft hij maar 1 tube pw gekocht :).

Maar aangeszien ik nu dronken ben (de vrouw van Roel kan er wat van hoor :), niet bij te houden! ) volgen de foto’ s van de overigens mooie Omega band morgen als er weer daglicht is. Niet alleen voor de foto’ s maar ook voor mij :slight_smile:

Slaap ze!

hans

2 tube’s en ik zie niet dubbel! De band is zeer fraai!!! Hij loopt van breed naar smal en geeft de 1010 een prachtige vintage uitstraling. Ik heb overwogen om Hans de klok af te nemen…maar dat geeft zo’n gedoe onder elkaar.

Dat lukt alleen Danielle (heel makkelijk trouwens) EN JOU NOOIT :frowning: :frowning:

CP, ga slapen… En waarschijnlijk hoef ik je die klok niet af te nemen, je wordt hem vanzelf weer moe…of je wordt weer hebberig naar iets anders… En dan sla ik, euhh Danielle toe… :)-D

alaaf! geeuw!

Gefeliciteerd, ik vind het een mooi horloge!

Groeten. Tom V.

En dit is het resultaat van een rondje op de Uhrenbeurse in Keulen. Wordt steeds mooier (maar ook duurder). :lol:

Met dank aan Mark Martens van horlogerie Alex die altijd alle banden heeft :slight_smile: :slight_smile: