Door toeval kwam ik deze tegen en de koop was snel gesloten, hij zag er gewoon prima uit op de foto’s en ik had vertrouwen in de verkoper.
Toen ik hem ontving, viel die nog meer mee, alles werkt geweldig, al weet ik niet precies wat eraan gedaan is qua wijzerplaat en wijzers Het ziet er goed uit gewoon, zeker de aparte kleur blauw van de wijzerplaat en bezel spreken me erg aan. Ik krijg de smaak te pakken nu ik naast de UFO deze heb, wil ik nu toch ook een bullhead… verslavend die 6138-ers…
Heel mooi klokje. (tu)
Mooi hoor, gefeliciteerd met de aanwinst(tu) Misschien is dit bij veel meer Seiko’s het geval, maar het valt me nu pas op dat de minuten wijzer van de chronograaf twee maal in het uur rondgaat:# Mooie kleuren ook, veel draag en kijkplezier!
Mooi exemplaar,ik denk alleen dat de wijzers van een 8020 zijn.
Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste uit de 6138 serie, gefeliciteerd!!!
mvg, Frans
Gaaf, met een originele plaat. Alleen de wijzers van een neefje, de 6138-8020, maar die staan hem wel goed!
Hardy,
Je hebt weer een geweldige klok te pakken, en zo langzamer hand een mooie collectie weten op te bouwen. Hou hem in eere, je zal de rest van je leven ( ik hoop dat je zeer oud zal worden)veel plezier aan kan beleven.
Groeten Erik
dank je voor de leuke reacties, ik vond de wijzers ook al niet helemaal correct, mooi dat ik het nu zeker weet, ik vind ze ook goed staan met die punt/versmalling aan het eind,
inmiddels is mn bullhead de 0040 ook gearriveerd! die zal ik ook even posten,
met de Ufo en deze ben ik wel klaar voorlopig, ik had begrepen dat er 23 varianten zijn, dan ga ik failliet aan!
rob mooie Panda heb je te pakken zeg
Mooie :~:)-D
Groet
Iwan
Hoe is het met de verslaving? Inmiddels een box van 12 vol?
Prachtige Kakume hoor
Na 12 jaar …? Laatste reactie van Hardy is inmiddels ook alweer 5 jaar geleden.
Sorry, komt door het lekkere weertje