Als beginnend verzamelaar van vintage automatic Seiko’s zocht ik een mooie oude duiker 6309-729a pepsi, na eerst net te laat te zijn geweest hier op het forum, zag ik deze op het net ergens, het blijkt ook een forumlid te zijn en deze week kwam die binnen, volgens de vorige eigenaar is die nog heel origineel zowel wijzer-en datumplaat als wijzers en bezel en zijn alleen de lumen vernieuwd, hij loopt prima en is gezien zijn leeftijd (uit 1984 ?) is de kast in een mooie staat,en vooral met de originele metalenband ben ik in mn sas. heb hem iedere dag om,het serienummer is 4D1256, kan iemand me dan vertellen wat de productiedatum is? hier zijn de foto’s.
Mijn beste,
Als beginnend verzamelaar krijg je van mij het predikaat “collectioneur”.
Dat sluit immers beter aan bij deze nieuwe aanwinst:
Een horloge met een solide hart en een krachtige uitstraling.
Orologio Signaturis Temporis.
Mooi horloge(tu). Gefeliciteerd!
Voor de productie datum, zie hier: http://www.brittons-watches.co.uk/watches_seiko_dates.htm
Voor jouw horloge dus: december 1984.
dank u voor uw aardige woorden,heren en bedankt voor de datumduiding
Gefeliciteerd met deze mooie duikert en veel (draag) plezier gewenst!!!
mvg, Frans
Deze duikers dragen prettig! Mooi, hoor! (tu)
Tja, helaas was je net te laat voor die van mij…
Hoi Hardy,
Geweldige aankoop, en een serieuse aankoop want je hebt van alles bekeken voordat je deze hebt aangeschaft.
De verkoper is zeer betrouwbaar, dus ik weet zeker dat je erg veel plezier met deze mooie klok gaat beleven.
Een blijvertje?
Hou hem in ere en hij gaat een leven lang mee.
Greetz, Erik
het is mijn lievelingshorloge draag hem elke dag en hij krijgt extra oefeningen voor het slapengaan om de nacht goed door te komen, Erik bedankt voor de tip, hij loopt perfect nu