Nieuwe Aanwinst, Seiko 66-0100

Van mede forumlid EHWatch overgenomen en zojuist gearriveerd. Zeer netjes verpakt, met een aantal leuke bonusjes. Erik, hartelijk dank!!

Mijn eerste, vintage Seiko.

Hij komt uit 1964 en is een lust voor het oog. Even wat anders als een Monster;)

De zilveren wijzerplaat is supergaaf met een soort zonnestraaltjes vanuit het midden.

Een sterk staaltje elegantie volgens mij.

Foto’s (bedankt voor het kijken):

Ik had overigens nog een Seiko vouwsluiting liggen en die er maar meteen opgezet:

Fijn om te horen dat je er plezier mee hebt!

Tijdloos horloge! Mooie sluiting overigens, past er zeer goed bij.

Mvrgr, Erik

Mijn beste,

Gefeliciteerd zeg!! Een lot uit de loterij!!
Een prachtige Seiko, welke zich in alle opzichten kan verheugen in een warme belangstelling.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit winnende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Om van te genieten, zo mooi! (tu)

ziet er zeer goed uit, gefeliciteerd.

Leuke aanwinst, gefeliciteerd(tu)
Veel draag- en kijkplezier gewenst!

Een pracht van een horloge. Gefeliciteerd(tu)

We like Seiko! :wink:
Nice Vintage watch

Veel plezier ermee!

Mooi, rustig en elegant! Goede koop! Heb je ook lengte- en breedtematen van het horloge?

Menno

Ja Erik biedt af en toe juweeltjes van vintage Seiko’s aan, ik wacht nog op een mooie uit de 50-er jaren;)
Ik feliciteer je van harte met dit juweeltje en wens je er heel veel (draag) plezier mee!!!

mvg, Frans

van harte met je nieuwe aanwinst, ziet er nog super uit (tu)

je boft maar, met zo n medelid! mooi klassieke klok en Erik kennende vast niet duur als ik zijn andere koopjes zie, veel plezier ermee

Prachtig stijlvol horloge en ongetwijfeld in topstaat en waar voor je geld, Erik kennende.

Veel plezier ermee, Frank

hoe valt zo’n relatief kleine horloge om 'n moderne pols? Vond ze nl ook mooi en zeker voor 't geld is 't 'n prachtig aanwinst maar de grootte deed me twijfelen. Nu heb ik zelf ook geen grote polsen maar kan bv 'n Monster prima hebben. Hoe staat 't bij jou?

Hier een foto met de Seiko om de pols.

Ik heb zelf een vrij forse pols met een omtrek van ruim 19cm maar omdat de wijzerplaat van dit horloge vrij groot is lijkt het horloge ook meteen een stuk groter.

Die wijzerplaat is overigens een genot om naar te kijken :slight_smile:

Past prima bij jou formaat pols.

Zo zie je maar dat je geen grote zware klok nodig hebt, maar dat het model van een horloge bepalend is niet het formaat…

Fraai, in al zijn eenvoud(tu)

mooie wijzerplaat zeg

ehwatch Schreef:

Past prima bij jou formaat pols.

Zo zie je maar dat je geen grote zware klok nodig
hebt, maar dat het model van een horloge bepalend
is niet het formaat…

@ehwatch.
Ik zat er toen over te denken en nu ik deze horloge zie heb ik spijt dat ik er geen heb gekocht. Weliswaar is dit geen vintage uit mijn geboortejaar maar die sunburst wijzerplaat… Mocht je er nog meer hebben dan hoop ik mijn kans wél te grijpen.